Gå til innhold

Min siste dag i tri 1 ;)


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei og hopp jenter!! I morgen hopper jeg videre inn på tri 2!! Det skal bli godt og komme seg inn på litt tryggere grunn! Er veldig glad for at alt har gått såååå bra inne på tri 1. Skal til UL neste uke, og da er jeg 12+6 og jeg krysser fingrene for at den lille krabaten fortsatt er i aktivitet ;)

 

Lykke til alle sammen. Både nygravide og dere som snart kommer etter inn på tri 2 ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TIden går sååå fort;o)

Gratulerer og god tur over...

Jeg kommer etter om 2,5 uke;o)

 

Skal du til privat ul?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Jeg leste "jeg mistet i dag, i 1. trim". Hold på å få sjokk her jeg satt :/

 

Men PUH da. Godt at det var en solid lesefeil!

Er du 11+6 i dg altså?

Jeg er 9+3, så jeg kommer etter om ei stund :)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur over!!! Må si jeg misunner deg litt ;-) Men jeg kommer over om to uker (håper jeg)!

 

Lykke til hos jordmor i morgen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Hehhee.. Nei, jeg håper da virkelig ikke det.. Har ikke merket noe til det iallefall ;) Neida, jeg er 12+0 i dag ;) Men hopper visst ikke over før man er 12+1.. Hehehe.. Kom etter du, så skal vi lage litt liv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og takk!

 

Bra dere kommer etter. Ja, skal på privat UL pga noe som skjedde tidlig i uke 6, så nå skal jeg bare på en sjekk at alt er i orden. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja sånn var det jo, 12+1... Da er man en dag inn i uke 13 liksom.

Jaja, jeg kommer snaaaart :)

Håper kvalmen gir seg til den tid.

Er den borte hos deg?

 

Syns du har bra mage da, vises fort når man er så tynn i utgangspunktet :)

Har ei venninne som har det på samme måten, tror nesten hu venter tvillinger *ler*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.. Det er sånn det er visstnok.. Hehehe

Har egentlig ikke slitt noe særlig med kvalmen, kasta opp ett par ganger bare. Men den er mer og mer borte. Men merker det fort hvis jeg ikke får i meg mat fort nok.. Ellers begynner ENDELIG den forferdelige trøttheten og roe seg ned litt heldigvis!

 

hehe.. Du har sett bildene ja? Skal prøve og ta bilde hver 3.uke og legge ut ;D Sånn at det ikke blir alt for ofte, for da ser man ikke forskjellene ;D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...