Gå til innhold

Hvis vannet går med et plask

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hi,hi,hi.................

Jeg hadde IKKE gjort det....... bedt om bøtte og klut!!!!

Men du er veldig søt da som tenker på å gjøre det:)))))

Er det såååååå mye da.... jeg mener man har jo på seg klær.... herregud, har ikke tenkt så mye på akkurat den problemstillingen. Får vel ikke kommet så mye hvis hode er festet vel???

Dette blir jeg også stresset av....

Har fått beskjed om å holde meg rolig og legge meg ned dersom vannet går, fordi hodet ikke er festet.

Skrekken min er at jeg er ute og går tur eller er på shoppingsenter. Vannet går. Jeg må legge meg på fortauet/gulvet og ringe føden...

Hihi, ikke en lystig tanke... kanskje jeg får holde meg hjemme... ?? ;)

Går vannet inne i en butikk så nærmer jeg meg aldri den butikken igjen... det er helt sikkert....

Tror jeg hadde bare pila ut derfra, og lata som ingen ting.. selv om vannspruten sto etter meg :))))

Og lagt meg ned ved første og beste sted utenfor den største folkemengden....

Ganske skremmende egentlig...

Uff ja...jeg har nok tenkt å holde meg rolig hjemme rundt terminen...

Bor på såpass lite sted også, så ikke noe okey at hele bygda får vite at vannet mitt gikk i en eller annen butikk..uff a meg. Men å be om bøtte å vaske opp etter meg, nei det hadde jeg aldri gjort altså... ille nok som det er om jeg ikke skulle ligget på gulvet i en butikk gjennomvåt og vaske opp etter meg....

hehe:)

Når jeg skulle ha andremann, gikk vannet i matbutikk!!

Og jeg fikk vondt 10 sek. etter at det gikk.

De var jo kjempekoselige og ringte samboeren min fra mobilen min, og tørket opp etter meg og tok meg med inn på pauserommet der jeg fikk sitte på en hel haug med filler :)

Tror ikke du trenger å tenke på å tørke opp etter deg :)

Syntes ikke det var så flaut heller, for jeg fikk så fort vondt at jeg gadd ikke å ense det en tanke.

Så er ikke noe redd for å bevege meg utafor døra, for det kan skje alle!

Annonse

Dette er jeg også superstressa for- ser liksom for meg at vannet går midt på oslo city et par lørdager før jul liksom..... herregud, så grusomt !!!!! vet ikke hva jeg hadde gjort jeg da,,,,

men tror nok ikke jeg beveger meg så mye alene rundt på sånne steder rundt termintider jeg altså, bedre å ha noe med seg kanskje??

Det er vanlig med 0,5 liter til 2 liter fostervann så det kan jo bli litt av et plask!! :-)

Tror ikke jeg kommer til å be om bøtte og klut hvis det skulle skjedd....... hehe, uff..... Bor på et lite sted jeg også så det hadde vel blitt den historien!

Det der har jeg også lurt på! Gud, må være forferdelig hvis vannet bare skulle "sprute" ut og det blir dam på gulvet...

Tror ikke jeg skal gå noen steder uten samboer, jeg, så får evt han vaske om vannet skulle gå på et ubeleielig sted. Hodet til min lille er ikke festa, så jeg kunne uansett ikke ha begynt å tørke opp selv.

det er jo "heldigvis" vinter,så man får jo håpe at klærne suger til seg meste parten av vannet.

tror det hadde blitt temmelig flaut hvis det var på sommeren, å man sto i en sommer kjole.

hvis mitt vann gikk i butikken,så hadde jeg nok muligens nevnt det til personalet.

men jeg tror ikke samboern min hadde tilgitt meg hvis jeg hadde satt meg inn i bilen og kjørt hjem og vannet gikk igjen inne i bilen..

så jeg hadde sikkert kjøpt noen poser som jeg kunne sitte på i bilen og eventuelt noen aviser.

har ikke tenkt på det engang. men etter å ha lest flese av innslagene her. så tror jeg at jeg skal holde meg hjemme hele tiden etter at permisjonen min har startet. Men det eg er mest redd for er om vannet går på julaften og hele familien er rundt meg...

Annonse

Hehe, dette har jeg også tenkt mye på, har sett for meg en pinlig episode nede på Rimi'n, der jeg legger meg klissvåt ved siden av fruktdisken og ringer sambo... uff! Det hadde nok vært litt flaut ja...men man kan jo ikkeno for det! Tipper betjeningen er behjelpelige dersom noe slikt skjer.. :)

Men idag fikk jeg vite at hodet faktisk har festet seg, så da trenger jeg ikke tenke på sånt lenger - heldigvis ;-)

Oi, synes jeg ser meg selv ligge flat på et stort shoppingsenter midt i julehandelen og ringe føden. Tror jeg hadde døddddddd.

Men vi kan jo ikke holde oss inne hele tiden heller... tror nok at når det evt skjer så får man også smerter og andre ting å tenke på enn de som er rundt oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...