Gå til innhold

Der med små barn fra før...

Anbefalte innlegg

junior er 5, og helt sykt opptatt av maven. Tar på den HELE tiden og jeg må neste ta meg sammen for ikke å bli irritert. Blir nesten for mye jo ... Stryker og klapper og koser hver gang han går forbi

Første han gjør på morningen er å kose maven, og det siste han gjør før han sovner. Sier tilogmed hadet til Tassen(som han kaller ham da) når han drar til barnehagen....

Flere som har sånne barn ???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7183431-der-med-sm%C3%A5-barn-fra-f%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkna mi på litt over to år... e vældi nøye med at gensern min dekk tel magen så ikke babyen frys... også bruka ho å lån den suttn, vovven og div leka som ho pakka under gensern... Prata mye om babyen også...

Å i går når æ sku tel lægen så sa æ feil, æ sa æ sku se på babyen og ikke hør babyen... å da bynnt ho også... "trine" også se på Babyen...

Bi spennanesn å se kor det bi når babyen kommer ut... :D

Det høres kos ut:O) Har selv en datter som akkurat har fylt 2,men hu er ikke så veldig interresert i magen. Tror egentlig ikke hu skjønner så mye av det. Hender hu stryker litt på magen min hvis hu har sett at jeg nettopp har gjort det=) Men ikke stort mer en det.

He he he artig de "små" storesøknene. Har selv ei på 21/2. Hu har i den siste uka blitt veldig opptatt av babyen i magen. Har nå bestemt seg for hva han skal hete. Heldigvis plukket opp et av navnene jeg og min mann er enige om. Hu hilser på babyen om morran og sier natta om kvelden. Det artige er at a ser rett i navlen min når a snakker med han. Det snuppa vår er opptatt av er alt hun og lillebror skal gjøre sammen. Som å leke, bade, spise mat og kose seg. Har også fortalt at jeg har stor baby i magen mens hu har bare en liten en hun. Å pupp har vi jo begge så da kan babyen få mat av oss også.

Må le litt av a når a begynner, men så skjønn da.

Det spennende er hvordan de blir når den lille har kommet:-)

Min var likedan når han skulle bli storebror.Var omtrent på samme alder. En ting jeg aldri tenkte over var å snakke med han om at det vil bli "kjedelig" med en lillebror den første tida. Tror storebroren her forventet seg en lekekamerat med en gang, så han ble litt skuffet når han såg at han bare lå der liksom.

Vesla vår er litt over 2 og har vært rimelig opptatt av magen i bølger.

Hun koser gjerne med den, og vet at det er en lillebror inni der som snart kommer ut.

Men selvsagt har hun ingen begrep om hva det betyr, blir nok litt av et sjokk for henne å oppdage at all praten om "lillebror i magen" betyr at vi skal la en skrikende liten rosa bylt flytte inn til oss for godt !

;-)

En som skal bruke vogna hennes, og lekene hennes og etter hvert få overta senga hennes, og ikke minst dele oppmerksomheten hennes fra mamma og pappa....blir spennende å se hvordan vi takler det - hun er midt i trassalderen så sånn sett kunne vi vel ha planlagt det litt bedre men...

Annonse

så søte barn dere har da... nå skulle jeg plutselig ønske at jeg hadde en liten knært fra før av som kunne kost med magen min... men den som er der inne nå får vel små søsken en gang så da får jeg håpe den blir kosete med magen :)

jenten min på 5.5år er også veldig opptatt av magen min .kose natta og litt sånn ,nå har jeg ikke så leneg igjen så hun hører nok alt snakket om babyen rundt omkring så dettte gjør jo sitt med henne også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...