Gå til innhold

Hehe, min kjære ringte i sted........ :)

Anbefalte innlegg

Og var kjempestressa- og lurte på om alt var bra med meg..... jaaaaa, er jo det sa jeg. Han hadde fått på følelsen av at det kom til å skje i dag, også jobber han nedi en kjeller i dag hvor det ikke er dekning på mobilen, så han måtte ringe å sjekke!!

Jeg hadde offa og sliti så i natt i søvne så han tror lillegutt kommer nå ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7183302-hehe-min-kj%C3%A6re-ringte-i-sted/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koselig at han er bekymret da! Mannen min er vel heller motsatt...spurte pent om han kunne dra ut etter jobben på fredag og drikke lønningspils, og da er det bare en uke til termin. Han har ingen tro på at minsten kommer for tidlig ihvertfall... det har forsåvidt ikke jeg heller så han får nyte dagene i "frihet" så lenge han!

Hehe..Er ikke så greit å vite bestandig..;) I går kveld skulle jeg se på Jakten på Kjærligheten og Grey's Anatomy på video, som min kjære alltid tar opp til meg på tirsdag (hihi..tv-slave, nei..?!). Fordelen med forhåndsinnspilte serier er jo at man kan spole seg forbi reklamen, så det skulle mannen min gjøre for meg, da jeg lå så innmari godt plassert på sofaen..;) I hvert fall, han sitter foran videospilleren og spoler, og så ser jeg at reklamepausa var veldig kort, for Grey's er igang igjen for lengst - så jeg roper: "Det er igang for lengst!" Han ser skikkelig forvirra ut (type "falt ned fra månen"), så jeg roper igjen, denne gangen med enda mer intensitet (jeg ser jo Meredith og Derek og gjengen og full action som jeg går glipp av, ikke sant!): "Det er igang for lengst!!!" Hehehe...han trodde jeg mente fødselen, og ble helt satt ut...Jeg lo så tårene trilla...;o)

Annonse

Hahaha..ja, det var ganske komisk (i hvert fall for min del..)!;) Hihi..nesten litt fristende å lure ham litt innimellom, når man får slike reaksjoner..*ond plan* hihi..;o) Nei, er vel kanskje dumt å drive og rope "ulv, ulv!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...