G.I.H Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Kan du vær så snill å sjå om eg og min mann får eit barn til, før me drar inn årene. Har hatt totalt 5 SA, og me ønsker veldig å få dette til. Eg er født 02.09.1963 Min mann LBH er født 12.03.1964 Kan du og eventuelt sjå kortid eg blir gravid igjen, og ka kjønn det blir? Me er og veldig spent på om det blir huskjøp på oss i nærmaste framtid? Please ta deg tid til meg, er så spent nemlig...
G.I.H Skrevet 22. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 22. november 2006 Kanskje du kan gi meg email adr di, så kan eg få eit meir utfyllende svar?
Gjest Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 hei skal du ha meir utfyllende svar og en vanlig lesing så tar jeg 250...men det er bare å mail meg på [email protected] men jeg ser en jente på deg...i januar/februar vil det klaffe )...og hun blir velskapt og stor...3.8kg
G.I.H Skrevet 22. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2006 Hei og tusen takk for svar, og for ein gledelig nyhet som du kom med, gleder oss kjempe masse...Har sendt deg ein email, håper på snarlig svar... Ha ein fortsatt fin dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå