*keiko med jente og gutt* Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 jeg har en datter på snart 1 år og hun får pupp morgen og kveld. jeg er nå gravid igjen...gjør det noe at jeg ammer nå?
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Nei,det gjør ingenting,men kan være mulig hun ikke vil ha mer pupp ettersom mm kan få en litt annen smak:o)
Happy Ignorant Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Ble gravid da datteren min var 8 mnd, og ammet henne til hun var 11 mnd. Da ville hun ikke ha mer. Har ingen ting å si i negativ forstand at du ammer mens du er gravid, så det kan du trygt fortsette med til hun eller du ikke vil mer. Noen ammer til og med begge ved to tette. Da er det selvsagt viktig at babyen får først. Ellers er det noen som mener at melken endrer smak når man blir gravid under amming, og at den eldste derfor ikke vil ha mer.
Karri -julibaby i magen Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Gratulerer med graviditeten! Dette viste jeg ikke! Hvor langt er du på vei? Nå blir det mange barnebarn i "firkanten" :-) Klem fra
belli72 Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 Det er bare å amme! Du skal være oppmerksom på kynnere, dersom blir hyppige, skal man ta affære, men så lenge det ikke er noe problem så har jeg hørt (og erfart) at det er okay. Spørsmålet er om barnet ditt etterhvert ikke vil ha melken. Min gutt ble veldig lite interessert etterhvert, kanskje fordi melken rett og slett smakte annerledes p.g.a graviditeten???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå