Gå til innhold

Hvor tidlig merket dere reaksjon etter vaksinene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nesten 2 timer siden hun fikk de to stikkene(første vaksinene), og jeg synes hun er ganske slapp og trøtt alt jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg husker ikke eksakt tid, men kanskje ca 3-4 timer. Da ble han sutrete. Fikk ikke feber, men siden han var så urolig, fikk han paracet. Da sovnet han og sov i 4timer. Stakkars gutt.

Skrevet

Sovna etter et par timer her ja.. sov i 4 timer, så ble han grinete på kvelden,og litt på natta.

Hs sa at det var lurt og gi smertestillende før de ble skikkelig grinete, da virka det bedre...tvi tvi

Skrevet

han sov nok litt ekstra den dagen ja, men fikk ikke feber før i 21-22 tiden på kvelden. Fikk vaksinen i 11-12 tiden.

Skrevet

Jenta mi har fått vaksinene sine i dag, 3 mnds kontroll. Hun sovna ganske fort etterpå, og sover fortsatt. (Fikk vaksinene ca.11.30) Jeg er litt småbekymra, og titter oppi bagen hennes med jevne mellomrom. Er jo så redd for at lille vennen min skal bli dårlig.. Er det veldig vanlig at de får feber utpå kvelden, eller hører det til sjeldenheten?

Skrevet

Det er vanlig at de får feber, og er ikke farlig så lenge den ikke går over 39 grader. Kroppen har jo fått tilført noe den "bekjemper". Har sikret meg med stikkpiller og febertermometer her jeg! Kikker også på henne litt mer enn det jeg vanligvis gjør.

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg som passer litt ekstra på! Her har vi også utstyrt oss med stikkpiller og termometer. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...