Gå til innhold

Spiser dere mye til frokost??

Anbefalte innlegg

Jeg er så sulten når jeg våkner jeg, det første jeg tenker på er mat :-)

Spiser kjempemye også, i dag har jeg spist

2 sånne halvstore sandwichbagetter(sånne du varmer i komfyren) med pålegg, en yoghurt, 2 klementiner og en banan........ begynner å bli mett nå da ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7183229-spiser-dere-mye-til-frokost/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frokost har desverre blitt et måltid jeg sliter med............. jeg som ellers kooooser meg med frokosten, bruker nå bortimot en time på å få i meg en skive. Er så kvalm.....

Uff, gleder meg til å få igjen matlysten min!!

Bruker jo så lang tid på å komme igang når man ikke får i seg ordentlig med mat.....

Satt akkurat og tenkte på det i dag.

Her går det i 2 skiver (omega 3 brød), en med peppermakrellfilet (den nye fra stabburet) og en med vanlig makrellfilet i tomat. Et glass appelsinjuice, et glass skummet melk, en pære og et par klemmentiner.

Ellers spiser jeg masse frukt. Kan det bli for mye? Noen som vet? Jeg spiser sikkert 5 klemmemtiner, et par pærer, noen epler og kanskje en gulrot. Blir vel dobbelt så mye som de "5 om dagen".

Annonse

Jeg har også spist maaaaase frukt gjennom svangersakpet- og fått beskjed av legen om at jeg må kutte ned....... :-/ hun sa det var litt sært hun også, sitte som lege og be folk IKKE spise så mye frukt.... men saken er at babyen er litt større enn gjennomsnittet, og de legger visst så godt på seg av frukt!! Maks tre om dagen fikk jeg beskjed om.... men har skeia en del ut jeg da...... spes med klementiner.......

:-S

Jeg spiser og spiser og spiser til alle måltider jeg. Skjønner ikke at jeg klarer å stappe i meg så mye mat. Ihvertfall 3 dobbelt av hva jeg spiste før jeg ble gravid... Helt ekstremt...og i mellom måltidene, ja da bare skriker kroppen etter sukker...uff for et slit!

Annonse

Jeg også er supersulten om morgenen! Tar bare en rask tur på badet før jeg bare MÅ ha mat- dusjing og sånt må vente til etterpå...

Vanlig frokost her er 2 brødskiver+ enten en yoghurt eller noen cherrytomater og gjerne en klementin til "dessert". Drikker et stort glass juice til pillene mine, dvs trankapsler, vitaminer og bringebærkapsler...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...