Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Å spise får hun grøt, brød, banan, fruktpure og middag. Å drikke mm og vann. En sjelden gang et par super med appelsinjuice. Hun bæsjer ca 4 ganger pr dag og 3 av dem er det ganske løs bæsj. Blir litt bekymret jeg. Hun går opp i vekt, men ikke så mye. Hva kan jeg gjøre? Prøve å kutte ut grøten en periode? Kan den gi løs mage? Hun begynner å bli sår av all den bæsjingen.
Livmor Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Det kan ikke være tenner da? Gutten vår var skikkelig dårlig i magen i 1,5 mnd uten at vi skjønte hvorfor. Plutselig kom det fram 4 jeksler på en gang og da bedret det seg igjen. Han har ikke reagert sånn på de andre tennene han har fått.
1974 Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 hvilken grøt gir du da? Om jeg var deg ville jeg kuttet ut en og en ting noen dager og sett om forbedring. Min datter har 2-4 bæsjebleier hver dag. Noen ganger hard i magen og noen ganger løsere. Hun blir løsere i magen av mye fiber...fruktpure og noen middagsglass
1974 Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Ja...og som hun over her skrev...tenner...her var det masse bløte bleier i en uke eller to ved tannfrembrudd...så det kan jo og være en årsak.
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 22. november 2006 #6 Skrevet 22. november 2006 Da kan jeg komme med et lite tips til deg! Vår sønn hadde nemlig løs mage i over et år... Fra han begynte med fast føde! Vi var til utredning, men de fant ikke noe galt! Ble tipset av ei venninne om å prøve å gi ham en flaske med biola blåbær hver dag. Hadde ikke særlig troen på det, men gitt om det funket da! Så nå har vi gått fra 5-10 løse bæsjebleier om dagen, til en. Og den bæsjen er "fast" Skader ikke å prøve, da biolaen hjeper til å holde bakteriefloraen i magen bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå