Gå til innhold

Hatt løs bæsj i en mnd ca. Ettåring.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å spise får hun grøt, brød, banan, fruktpure og middag. Å drikke mm og vann. En sjelden gang et par super med appelsinjuice.

Hun bæsjer ca 4 ganger pr dag og 3 av dem er det ganske løs bæsj. Blir litt bekymret jeg. Hun går opp i vekt, men ikke så mye.

Hva kan jeg gjøre? Prøve å kutte ut grøten en periode? Kan den gi løs mage?

Hun begynner å bli sår av all den bæsjingen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan ikke være tenner da? Gutten vår var skikkelig dårlig i magen i 1,5 mnd uten at vi skjønte hvorfor. Plutselig kom det fram 4 jeksler på en gang og da bedret det seg igjen. Han har ikke reagert sånn på de andre tennene han har fått.

Skrevet

hvilken grøt gir du da? Om jeg var deg ville jeg kuttet ut en og en ting noen dager og sett om forbedring. Min datter har 2-4 bæsjebleier hver dag. Noen ganger hard i magen og noen ganger løsere. Hun blir løsere i magen av mye fiber...fruktpure og noen middagsglass

Skrevet

Ja...og som hun over her skrev...tenner...her var det masse bløte bleier i en uke eller to ved tannfrembrudd...så det kan jo og være en årsak.

Skrevet

Mye frukt kan også gi løs mage.

Skrevet

Da kan jeg komme med et lite tips til deg! Vår sønn hadde nemlig løs mage i over et år... Fra han begynte med fast føde! Vi var til utredning, men de fant ikke noe galt!

Ble tipset av ei venninne om å prøve å gi ham en flaske med biola blåbær hver dag. Hadde ikke særlig troen på det, men gitt om det funket da!

Så nå har vi gått fra 5-10 løse bæsjebleier om dagen, til en. Og den bæsjen er "fast"

Skader ikke å prøve, da biolaen hjeper til å holde bakteriefloraen i magen bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...