Gjest Skrevet 22. november 2006 #1 Del Skrevet 22. november 2006 Tenk her sitter vi som en helt vanlig dag, og på sykehuset er en helt fantastisk dag for en liten familie som nå er blitt til 4... Og lille Mia blir storesøster.....regner med de tenker lite på været og julegaver akuratt nå.... Kjenner jeg er nesten LITT missunnelig....men er så glad jeg er ferdig med gravidmager for resten av livet!!!! Tenker masse på deg nå Anette!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torpekjærringa Skrevet 22. november 2006 #2 Del Skrevet 22. november 2006 G R A T U L E R E R så myyyyye med den vakre lille jenta ) Kjerst, Linn & jeg blir liksom litt filletanter vi nå vettu ...derfor vi er litt på tuppa i dag ! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. november 2006 #3 Del Skrevet 23. november 2006 ja hu er så nyyyyyyyyyydelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. november 2006 #4 Del Skrevet 26. november 2006 Tusen takk, kjære vennen!! Trengte nok den omtanken din akkurat da du skrev det innlegget, ja... Hadde ikke blitt tobarnsmamma enda, men var omkring da jordmora kom inn og as at nå var det klart for meg til å trilles inn... gurimalla så kvalm og redd jeg var!!! hi,hi og nei, tenkte veldig lite på julegaver og været he,he,he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå