Frustrert frue;) Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Hei! Jeg fikk resept med Afipran (kvalmestillende). Er det noen andre her som bruker/har brukt det? Hvilke erfaringer har dere? Jeg er uke 18, kan det skade barnet?(har hastverk lege uten tillit). Håper på snarlig svar:)
nattugle 4 barn og 2 engler Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Hei. Leste i felleskatalogen at afipran ikke er skadelig for fosteret i 2 trimester, men bør ikke brukes i 3 tri. Om denne ikke virker kan du prøve npe som heter vallergan(er egentlig en allergimedisin) men denne har veldig god effekt på svangerskapskvalme. kan heller ikke brukes i siste trimester. Uten medisin , prøv seaband. Til å ha på håndleddene. Lykke til
mars jente Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 på meg hjalp afipran veldig lite. kastet opp veldig mye så tabletten rakk ikke å virke, så da prøvde de med samme slag bare i stikk piller. hadde ingen hensikt de heller. så med meg ble det sykehus opphold i 4 netter med intravanøst. fikk en respet etter det oppholdet som heter esucos. den hjalp meg! postafen reisesyketabletter er oxo noe man kan prøve, har tatt det oxo og jeg men hjalp veldig lite. jeg var da i uke 15 nar dette var som værst. men er helt bra nå. er nå i uke 24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå