Har den kuleste jenten på 3 Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Har forstått det som at det er en del som kunne tenke seg å treffes i Jessheim-området. Og det er jo bra:) Så da foreslår jeg Peppe`s, Jessheim, tirsdag 05.12.06 kl. 17.00. Kan ikke de som vil være med signere her, så ser vi om vi trenger å bestille bord etterhvert..? Det er selvfølgelig for alle! Kanskje vi sees..? Fju, fju...
FrøkenGlad m jente i magen? Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 Da har jeg skrevet meg på her:-)
Flippflapp Skrevet 25. november 2006 #3 Skrevet 25. november 2006 er ikke sikker på om det å skrive seg på var at her men....er i allefall med på ny runde jeg......håper vi blir flere denne gangen...
Lenemor-mammaen til mikael Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 Jeg er med, og ei som heter Tina er med. vi prøver også å få meg ei til, men hun jobber til 1830, så spørs om hun får byttet vakt først.
Har den kuleste jenten på 3 Skrevet 30. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 30. november 2006 Nå tror jeg at jeg gir opp hele BIM-treff-opplegget! Det har vært såå mange ganger det ikke har passet for meg - og det gjør det selvfølgelig ikke denne gangen heller! Jeg går på yoga tirsdags ettermiddager, og det tenkte jo ikke ammetåkekråken på når hun satte opp forslag til treff! Kos dere masse, kanskje det passer en annen gang. Jeg kan jo gå på det klokken tolv heller, i Lilllestrøm.
FrøkenGlad m jente i magen? Skrevet 1. desember 2006 #7 Skrevet 1. desember 2006 Huff da.. det var leit:-( Har fått bekreftet 7 påmeldte fra et annet forum også (snartmamma.com).. Håper du får blitt med neste gang da.. *klem t deg* :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå