Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Er dere fornøyd med den? Hvor tunge er barna dere bærer og hvordan fungerer den med banet på hofta?
lilli Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Jeg har den ikke selv, men vet at mange er vedlig fornøyd med den. Den er anatomisk riktig ( i forholdt til f.eks Baby Bjørn ), og du kan bære store barn i den. Kan bruke den på fjellet istedet for bæremeis f.eks. Du kan sikkert finne innlegg om den på tettinntil.com.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Jeg bruker lommeslynge til å bære på hofta, men synes ergo er fin til ryggbæring. Ergo skal holder til ca 5 år, men da begynner det vel å bli litt tungt å bære uansett. Jr. er 10-11 kg nå. I det siste har jeg stort sett brukt min hjemmesydde Mei Tai som jeg synes er bra både til mage og ryggbæring. Lommeslynge er fortsatt favoritt til hoftebæring. Kontakt bærehjelpen på http://www.tettinntil.com/ eller bli med på bæretreff så får du prøve litt forskjellig før du bestemmer deg.
Happy Ignorant Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Kjøpte ergoselen til min datter og prøvde å bruke den på henne da hun var ca 8 mnd. Hun hylskrek hele tiden, så vi måtte gi det opp. Hadde brukt babybjørn fram til da. Skal begynne å bruke den litt tidligere på lillemann, så han venner seg til den. Har ikke prøvd den på hofta pga ryggplager, men synes den var litt klønete å ta på seg på ryggen.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 Jeg har Patapum som er samme konseptet som ERGO, bare litt billigere (og den kan ikke bæres på siden av hofta). Jenta mi liker virkelig godt å sitte i den.Hun er snart ett år og begynte nettopp å sitte i den. Har også bestilt meg en Mei Tai som vi skal bruke, da den er litt lettere å knyte på selv. Føler ikke at det er for tungt selv om hun veier 10 kg og jeg har ryggplager. Tror ikke du vil angre på kjøpet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå