Gå til innhold

Til dere med termin 070707!!! ANg. uker nå...


Sibylla

Anbefalte innlegg

Hei hei!!

Hvor mange uker regner dere at dere er nå?? Jeg mener jeg går inn i 9 uke i morgen, legen min satte opp ny time til GU 11 desember for da var jeg i uke 10 sa han.... Han var veldig stresset den dagen men...

 

I følge kalkulatoren her bytter jeg uke her torsdager, og sist torsdag gikk jeg inn i uke 8 i allefall...

 

Noen andre ideer?? Takk takk :-)

 

Ha en fantastisk onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sleit med dette etter første kontroll selv.

Jeg har termin 10.juli, så forklarer utifra det.

 

Jeg er nå 7+4 altså som legen min regner 7 fullgåtte uker ergo 7 uker på veg. Jeg er altså syv fullgåtte uker på veg, men holder da på med min 8. uke.

 

For din del blir det at du i dag er 8+0 altså 8 fullgåtte uker i dag, og den uken du har forran deg vil du altså være 8 uker på veg, men inne i din 9. uke!

 

Håper det var mulig å forstå dette, ellers sender jeg ballen over til en av de andre jentene som var så snille å forklare meg det hele!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps. kalkulatoren her inne regner hvilken uke du holder på med, og ikke hvor mange uker du er på veg!

(Altså, du holder på med. 9. uke men siden den ikke er fullgått er du bare 8 fulle uker på veg!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er hvertfall 8+0 i dag... med samme termin som HI... altså 8 fullgåtte uker og 0 dager inn i 9. uke... sånn jeg har skjønt det hvertfall:P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...