Har den kuleste jenten på 3 Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Vi hadde et lite, men koselig treff igår, og forstod det som at det var mange andre som egentlig kunne tenke seg å være med. Det ble litt brått avtalt:) Jeg foreslår Peppe`s på Jessheim, tirsdag 05.12.06 kl. 17.00. Setter det opp inne på BIM-treff-siden, så kan vi holde oversikten. Hvis alle som vil være med skriver seg på der, så ser vi om vi må bestille bord etterhvert. Vær med å holde denne tråden oppe, da, så flest mulig får det med seg:) Snakkes kanskje..? Det er selvfølgelig for alle!
Har den kuleste jenten på 3 Skrevet 23. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 23. november 2006 ...Dytter...
Bebbies i magen Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 Heisann. Jeg er egentlig fra jessheim, men jeg bor på Råholt nå. Jobber på jessheim. Det passer veldig dårlig 05.12, men jeg vil gjerne møte dere senere engang. Er det mange som bruker å møtes?
Har den kuleste jenten på 3 Skrevet 23. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2006 Nei, vi var bare tre stykker som møttes på tirsdag. Vi avtalte det på mandag, så det kom litt brått på for folk:) Men det var en del som sa de ville være med en annen dag, så tenkte å prøve igjen:) Håper det passer bedre neste gang, da!! Selv bor jeg på Nannestad, men tror Jessheim er litt "i midten" for mange.
MES81 Skrevet 23. november 2006 #5 Skrevet 23. november 2006 Jeg kan tenke meg å være med. Skal se litt i avtaleboka også gir jeg beskjed. Hvor gamle er dere andre? Jeg er 25 og venter min første.
Sirimamman Skrevet 23. november 2006 #6 Skrevet 23. november 2006 Hei! Jeg bor også på Råholt, og jeg er 14-15 uker på vei med mitt andre barn. Det hadde vært veldig hyggelig å komme i prat med deg! ) Klem
Har den kuleste jenten på 3 Skrevet 24. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 24. november 2006 Hei igjen! Jeg er 27 år, og venter også første. Håper du kan bli med, da:)
Bebbies i magen Skrevet 24. november 2006 #8 Skrevet 24. november 2006 Hei på deg. Godt å høre at vi er flere som bor på Råholt Hadde vært koselig.
Gjest Skrevet 26. november 2006 #10 Skrevet 26. november 2006 det må jeg jo nesten være med på slik som det ser ut nå så skal det gå bra =) får eventuelt bare prøve å bytte vakt med noen hvist jeg pluttselig har seinvakt den dagen, men _tror_ ikke jeg skal jobbe den dagen (50% sykemeldt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå