Gå til innhold

Alle som vil treffes på Jessheim!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde et lite, men koselig treff igår, og forstod det som at det var mange andre som egentlig kunne tenke seg å være med. Det ble litt brått avtalt:)

Jeg foreslår Peppe`s på Jessheim, tirsdag 05.12.06 kl. 17.00.

Setter det opp inne på BIM-treff-siden, så kan vi holde oversikten. Hvis alle som vil være med skriver seg på der, så ser vi om vi må bestille bord etterhvert.

Vær med å holde denne tråden oppe, da, så flest mulig får det med seg:)

Snakkes kanskje..?

Det er selvfølgelig for alle!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...Dytter...

Skrevet

Heisann. Jeg er egentlig fra jessheim, men jeg bor på Råholt nå. Jobber på jessheim. Det passer veldig dårlig 05.12, men jeg vil gjerne møte dere senere engang. Er det mange som bruker å møtes?

Skrevet

Nei, vi var bare tre stykker som møttes på tirsdag. Vi avtalte det på mandag, så det kom litt brått på for folk:)

Men det var en del som sa de ville være med en annen dag, så tenkte å prøve igjen:)

Håper det passer bedre neste gang, da!!

Selv bor jeg på Nannestad, men tror Jessheim er litt "i midten" for mange.

Skrevet

Jeg kan tenke meg å være med. Skal se litt i avtaleboka også gir jeg beskjed. Hvor gamle er dere andre? Jeg er 25 og venter min første.

Skrevet

Hei!

Jeg bor også på Råholt, og jeg er 14-15 uker på vei med mitt andre barn. Det hadde vært veldig hyggelig å komme i prat med deg! :o)

Klem

Skrevet

Hei igjen!

Jeg er 27 år, og venter også første.

Håper du kan bli med, da:)

Skrevet

Hei på deg.

Godt å høre at vi er flere som bor på Råholt

Hadde vært koselig.

Skrevet

det må jeg jo nesten være med på

slik som det ser ut nå så skal det gå bra =)

får eventuelt bare prøve å bytte vakt med noen hvist jeg pluttselig har seinvakt den dagen, men _tror_ ikke jeg skal jobbe den dagen (50% sykemeldt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...