Gå til innhold

Hvor lange er 3- åringene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes at min datter på snart tre har vokst så lite det siste året. Hun bare 90 cm lang, og kortere enn de aller fleste i barnehagen. Hvor lange er deres tre- åringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Junior var 106 cm når vi målte ham i juli. Har vokst litt siden det så jeg vil tipper nærmere 110 cm. Men han er gutt, og ekstremt lang i tillegg. Men 90 cm høres lite ut ja.

Skrevet

Han er 95 cm, ikke den største gutten i gata :), men stor nok.

Skrevet

Lillegutt er ca 93 cm, greier ikke å måle helt nøyaktig, for han vil jo søttern ikke stå stille, hehe..! Ikke største karen han heller, men selvsagt heeelt perfekt ;-)

Skrevet

vesla er straks 105 cm. Ble 3 i september.. Men så lenge hun følger sin egen krve er det nok iek grunn til bekymring. "Normalt" vokser barna 6 cm pr år etter fylte 2 år..

Skrevet

har ei som fyller 3 i februar og hun er heller ikke lengre enn 90 cm,

Skrevet

sønnen min er vel rundt 100 cm, muligens lengre. han er 3 år og 3 mnd nå. men ble sist målt når han var 2.5 år, og da var han ca 95 cm. han er ikke verdens høyeste han heller. men hverken jeg eller pappaen er veldig høye. jeg er 1.66 og mannen min 1.81. så går jo mye på hvor høye vi foreldre er.

Skrevet

Her i huset ble 3-åringen målt til 91 cm på 3-årskontrollen.

Hun er jo mindre enn noen i bhg., men jeg synes ikke hun er påfallende liten.

Skrevet

Min blir 3år i januar og han var 94cm for 2mnd siden, så da blir han vel nærmere 97/98 kanskje når han har fylt 3år.

Faren hans er 1.93 da, han blir vel noe med 1.85 siden jeg bare er 1.50cm.

Skrevet

Min jente er 2 år og 9 mnd, og ca 90 cm. Tror ikke det er så uvanlig! Er nok av de korteste, men innenfor normalen ;0)

Skrevet

Snuppa vår va 102 cm da vi målte henne på 3 års dagen i sept.. men har allerede vokst fra noen av nyklærne så kanskje et par cm mer nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...