Gå til innhold

Noen som vet??

Bentus

Anbefalte innlegg

Var på kontroll med guttene mine i går.Jeg veide og målte de og hode omkretsen.Og fant ut at hodene dems hadde vokst litt fort.På skjema så de at de begynte og krysse kurvene sine men de var innenfor kurvene fortsatt.De trodde bare de vokste litt fort siden de er 2 mnd premature men for og väre på den sikre siden ville de sende oss til a hus for og sjekke dette.Så nå venter jeg på brev derfra for og få sjekket det.Er jo litt bekymret for mine små da.Men de tok jo ultralyd av hodene dems mens de lå på prematur avdelingen på Ullevåll og da var jo ingenting galt.Noen som har hört eller värt borti noe lignende för?

Fortsetter under...

Har hört om flere som har fått samme beskjed som meg äng hodene så det var litt godt og höre.Det er sånn med premature at de vokser litt forteret enn de som er födt til termin.De har litt og ta igjen da stakkars.var jo bare 1761g og 1764g når de ble födt.Takk for gode lykkeönskninger jenter:)Skal informere dere om hvordan det går:)Har dere födt deres tvillinger eller ikke?er så mange her inne så det går litt i surr for en stakkars tvillingmor:)

Hei igjen,

Så godt å høre at det ikke er uvanlig og at det er andre som har fått lik beskjed som deg. Blir spennende å høre hva de sier på sykehuset også..

ligger nå her på sofaen og venter på jentene enda jeg...

Var på sykehuset på fredag og da sa legen at de i følge målene ikke hadde vokst noe særlig siden sist uke så jeg skal tilbake i morgen. Nå skal det sies at jeg har hatt ny lege hver uke og de regner ikke alltid likt (og det er nye beskjeder hver gang) så derfor ville den samme legen se på meg igjen.. Så om de ikke har vokst blir de tatt med keisersnitt til uken. Har ellers planlagt ks 11.12. Er 35+5 i dag så det går nok bra uansett. Det er livat der inne og magen vokser, så ingen bekymringer hos mor enda :-)

To jenter blir morsomt:)Har du noen fra för eller?Det var sånn med meg også at de ikke hadde vokst noe särlig de siste 14 dagene og hadde lite fostervann rundt seg.Så derfor kom de litt tidelig.Men du har jo kommet langt da så de blir jo nesten ikke premature om de blir födt heller.Hadde ks jeg også.Veldig greit synes jeg.slippe de smertene.Dagene etter ks synes jeg var helt greit.Må gi beskjed om hvordan det går i morgen.Lykke til:)

Annonse

mine har å gjort et kjempe hopp men så stagnerte det igjen og helsesøster sa at om dei ikke hopper til sånn igjen så var alt som det skulle være.. så håper at dette stemmer. tror det er fordi at dei er premature og at dei plutselig tar igjen sin på samme alder..

mine veier og er like lange eller lengere en dei som er i barselgruppa vår, dei er jo bar 6 uker premature men alikavel..

lykke til skal se a det er ingentig galt. mn bra at dei er obs da!

mange klemmer

Hei igjen,

nei har ingen barn fra før. Besteforeldrene er jo helt fra seg av lykke og venter i åndeløs spenning på de to små.

Var på sykehuset i dag og de har vokst bare bittelitt så legen lurte på å legge meg inn, men de har nok fostervann og alt annet så bra ut så han lot meg få dra hjem igjen. Heldigvis. Har liten lyst til å ligge på sykehuset og blomstre. Blir ny kontroll på fredag. Så i mellomtiden skal jeg ruge alt jeg kan og ligge musestille og bare spise og se på tv.

Nesten så jeg burde henge en varmelampe over magen. Sånn som de har til hunder. he he.

Annonse

Ja jeg husker navnene Edvin og Adrian.Vet jeg har hört om de:)Synes du det går greit med tvillinger eller blir det litt töft til tider?Vi har lite familie og venner i närheten så det hender det er litt slitsomt.Om Kevin&Robin er veldig snille og sover hele natta så er det jo dobbel jobb:)Men går stort sett greit da..

• 2 uker senere...

Nå har vi värt på A hus og sjekket opp hodene til gutta.De har tatt ul og ct og det var ikke snakk om noe vannhode,hjerneskade eller noe annet alvorlig, men det viste seg og väre litt mye veske imellom hjernen og hodet men det trodde de ville normalisere seg pga at de er premature.(er vist ganske vanlig på premature)Så skal si deg jeg ble glad når jeg fikk den beskjeden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...