Gå til innhold

Nå strammer det seg til!

Anbefalte innlegg

Nå begynner det å bli alvor her inne

Flere og flere som er innom sykehuset . Innleggene handler om skummle ting jeg trodde lå langt der framme...

Nå er vi visst snart i mål. Helt utrolig at det bare er igjen 2 mnd. Og noe kan skje hele tiden. Det er tydelig når man leser disse innleggene.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7182653-n%C3%A5-strammer-det-seg-til/
Del på andre sider

Fortsetter under...

føler nesten at jeg er den eneste som ikke har vært innom sykehus til en eller annen form for haste/-extra sjekk!

godt er det da for min del da...

men det skjer visst mye nå,så vi får krysse det som krysses kan for at vi alle har den lille i magen lengst mulig,og ikke minst at alt går bra!!!!

Ja, nå begynner det å nærme seg... Gleder meg, men er veldig spent på fødselen osv... Bor 4 timer unna fødeplassen, så er veldig spent sånn da... Men skal til ny ultralyd i morgen, så blir spennende å se jenta vår igjen :-) Har egentelig lyst til å bli ferdig nå med den tunge magen og alle plagene, men likevel har jeg lyst til å vente til januar, for ungen sin del iallefall...

Annonse

Må si at jeg er begynt å tenke på fødsel, ja... Har ikke kommet så langt at jeg har pakket bagen enda, men har begynt å lure på om det ikke er så dumt å skrive et sånt ønskebrev til føden som mange har snakket om her. Gjorde ikke det sist, da jeg ikke hadde noen formening om hva jeg ønsket meg siden det var første gang. Kjenner også at det er på tide å gjøre redet klart her hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...