Gå til innhold

Jippi! :-) Jeg skal bli 5 barnsmamma! :-)

Anbefalte innlegg

Tok en QR graviditetstest i dag tidlig og den var svak men positiv! :-)

Nå ble jeg kjempeglad!

Drysser masse babystøv til dere alle! :-)*********************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Er på dag 12 etter EL, og har hatt nesten positiv graviditetstest i to dager, men i dag var den mye tydligere med svak, men rosa strek! :-)

Krysser fingrene og alt jeg har for at den spira vil sitte der i 9 mnd! :-)

Lykke til dere andre også, jeg håper dere kommer etter på 1 tri snart! :-)

Klem! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7182587-jippi-jeg-skal-bli-5-barnsmamma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk alle sammen! :-)

Mine symtomer er:

Onsdag for ei uke siden var jeg veldig kvalm, måtte nesten kaste opp flere ganger!

På kvelden, fikk jeg noen merkelige stikk på høyre side i livmorområdet!

Småkvalm!

fryser lett!

Veldig kald på føttene, har faktisk brukt sokker i to netter nå!

Hormonell, lett irritabel!

Lykke til alle dere andre også!:-) *********************************************************************************************************************************************************************************************************************************Sender dere masse babystøv!:-)

Annonse

Hei igjen! :-)

Ifølge terminkalkulatoren på babyverden.no, der man kan gå etter EL dagen , hvis man vet den, har jeg termin den 5 august!

Men antar at fødselen blir før det, for jeg har aldri gått over termin med noen av barna! :-)

Vet også at vi hadde sex 3 dager før EL, så det er håp jenter! :-)

Hei! Jeg leste en tidligere meld fra deg hvor det sto at grav.testen var negativ, men med en svak stripe.

Tok en test nå, hvor jeg svakt ser en loddrett stripe, men blir nesten å være litt overivrig, kanskje.

Hvor lenge ventet du til neste? En dag bare? Må jo nesten prøve igjen å krysse alt jeg har ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...