Gå til innhold

alle symptomene er borte!!!


trønder ¨med jente på 2år¨

Anbefalte innlegg

har hatt ømme pupper og vært kvalm, i dag er jeg ingenting!!!

hjeeelp, hva skjer???'

skal liksom være 7 uker på vei i dag.....

har ikke blødd, men har hatt en sa i sept, er redd for en ma nå....:(

 

noen som har opplevd det samme????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her kommer og går det...

Noen dager kjenner jeg så godt som ingenting, andre dager litt mer.

Jeg er 7+3 i dag, og har enn så lenge vært spart for de verste symptomene. Er litt uggen, og trøttere enn vanlig, men det kom ikke før denne uka. Før det er det mest bare noen få stikkinger i magen jeg har kjent! Puppene er akkurat som før... :-( også jeg som hadde gledet meg til de liksom skulle begynne å vokse!

Ikke alle dager en kjenner like mye, så høyst trolig går det helt fint med deg, selv om du ikke kjenner noe!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper så inderlig det!!!

skal til lege mandag, skal prøve å få tidlig ul, grunnet blødning, og en sa sist....håper jeg får, og at jeg ser noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, stakkar deg.. er så ille å gå rundt og være redd d er noe galt.. kjenner til d, for jeg gjør d jo hele tiden selv også. er bare 5+3 idag, og har lite gravidsymptomer.. d gjør meg nervøs, siden jeg var skikkelig dårlig forrige gang.. da endte d i ma.. men vi får satse på d går bra med oss.. tidlig ul vil jo hvertfall fortelle deg helt sikkert hvordan d ser ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 gang jeg var gravid, var jeg ikke dårlig, det endte i SA

2 gang jeg var gravid, var jeg skikkelig dårlig, kastet opp i 3 mnd, å vi fikk en nydelig datter.

3 gang jeg var gravid, ikke dårlig i det hele tatt, endte i SA

Å nå er jeg gravid igjen, hadde følt meg "bedre" og ikke så redd, hvis jeg hadde blitt dårlig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...