Gå til innhold

Kan virkelig rompa være så hard?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel, en viss forskjell på hode/ rumpe må det nødvendigvis være siden det er mulig å kjenne forskjell på hode/seteleie.

Oi, her var det mykt! - sa en jordmor som undersøkte meg da hun oppdaget at det var rumpa som lå ned.. Til gjengjeld er hodet virkelig knallhardt! - her stikker det ut av magen innimellom...

Av den grunnen må vi til Ullevål på UL i morgen å sjekke hvordan babyen vår egentlig ligger. Fikk beskjed av legen for en måned siden at hun lå med hodet ned og rompa opp, men da vi var hos jordmoren i går ble hun usikker og kommenterte at rompa var veldig hard og kunne kjennes ut som et hode. Åååå... jeg ble helt stresset...

Annonse

Pust rolig foreløpig, KrissyL! - de fleste babyer ligger med hodet ned... - og om din ligger med rumpa ned, så er det i hvertfall veldig bra at de oppdaget det før du ligger der med pressrier!

Lykke til på UL i morgen!! Skal krysser fingrene for at babyen din ligger i hodeleie!

Skal til jormor for første gang imorgen, så hun vil sikkert kunne kjenne hav som er hva. Dessuten kan de vel styre og snu seg helt frem til termin så lenge hodet ikke har festet seg uansett, kan de ikke?

Her ligger frøkna m hodet ned og rumpa på min venstre side.. rumpa hennes er hard!! og noen ganger når jeg stryker over der så syns jeg det gjør vondt liksom... For hun skyter rumpa/ryggen ut og da presser det sånn,,,, =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...