meg og jentene Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Jeg har kokt nye flasker de første gangene de skulle brukes, siden bare hatt de i oppvaskmaskinen. Koker dere flaskene før hver eneste gangs bruk? Hvis dere bruker oppvaskmaskin, hvor mange grader mener dere vasken må kjøres på da?
Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Bare oppvaskmaskin her:) Pleier å bruke 65 eller 70 grader. Men har brukt 50 grader og. Lykke til!
Niva Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 jeg bruker oppvaskmaskin også eller vasker de opp for hånd. jeg koker ikke
Gjest Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Jeg (vi) kokte flasker, lokk, ringer og smokker til barnet var fylt 3 mndr. Etter den tid vasket vi flasker, lokk og ringer i oppv.maskin, ved 65 grader. Smokker har vi alltid vasket for hånd, og fram til barnet var 6 mndr kokte vi dem også, som vi gjorde med vannet til mme. Smokkene varer veldig, veldig mye lenger hvis de slipper oppv.maskien, det er heller ikke anbefalt.
Marge Simpsons Skrevet 23. november 2006 #5 Skrevet 23. november 2006 Her kokes alt etter hver gangs bruk... Vasker de som regel for hånd, men blir oppvaskmaskin hvis den er full (har bare denne lille knerten, og da er det ikke så mye oppvask på oss enda). Kjører den på 65 grader...
augustjanuar Skrevet 26. november 2006 #6 Skrevet 26. november 2006 de flaskene som blir vasket for hånd koker jeg i en flaskekoker som jeg fikk av mammaen min, det tar bare 8 min og er veldig enkelt og greit. nå er gutten min 3 mnd. jeg hadde sluttet med å koke flaskene om jeg ikke hadde hatt denne flaskekokeren, men siden de koker av seg selv og den var så dyr, tenker jeg at jeg kommer til å bruke den videre. jeg koker ikke flaskene når de blir vasket i oppvaksmaskinen. jeg vasker på 65 grader min gutt har aldri vært syk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå