Gå til innhold

Vask av flasker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kokt nye flasker de første gangene de skulle brukes, siden bare hatt de i oppvaskmaskinen. Koker dere flaskene før hver eneste gangs bruk? Hvis dere bruker oppvaskmaskin, hvor mange grader mener dere vasken må kjøres på da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare oppvaskmaskin her:) Pleier å bruke 65 eller 70 grader. Men har brukt 50 grader og.

Lykke til!

Skrevet

jeg bruker oppvaskmaskin også eller vasker de opp for hånd. jeg koker ikke

Skrevet

Jeg (vi) kokte flasker, lokk, ringer og smokker til barnet var fylt 3 mndr. Etter den tid vasket vi flasker, lokk og ringer i oppv.maskin, ved 65 grader. Smokker har vi alltid vasket for hånd, og fram til barnet var 6 mndr kokte vi dem også, som vi gjorde med vannet til mme. Smokkene varer veldig, veldig mye lenger hvis de slipper oppv.maskien, det er heller ikke anbefalt.

Skrevet

Her kokes alt etter hver gangs bruk...

Vasker de som regel for hånd, men blir oppvaskmaskin hvis den er full (har bare denne lille knerten, og da er det ikke så mye oppvask på oss enda). Kjører den på 65 grader...

Skrevet

de flaskene som blir vasket for hånd koker jeg i en flaskekoker som jeg fikk av mammaen min, det tar bare 8 min og er veldig enkelt og greit. nå er gutten min 3 mnd. jeg hadde sluttet med å koke flaskene om jeg ikke hadde hatt denne flaskekokeren, men siden de koker av seg selv og den var så dyr, tenker jeg at jeg kommer til å bruke den videre.

jeg koker ikke flaskene når de blir vasket i oppvaksmaskinen. jeg vasker på 65 grader

min gutt har aldri vært syk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...