Gå til innhold

Er så spent! Håper på svar!


*RosaliTa*

Anbefalte innlegg

Jer er i dag forsinket med 13 dager! Har fast syklus. Var hos legen i går og tok graviditetstest, den var negativ :-( Flere som har opplevd dette, men som likevel var gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tok også test til legen som var negativ, mens testene hjemme var positiv.

tok ny test til legen, som da ble positiv=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det beste er Clear Blue jeg. Den legen trenger ofte mer hcg for å slå ut. Ville prøvd en sånn test først. Vet ikke om det vises så tidlig i blodet..mulig det gjør det og. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei, jeg er på dag 9, og tok blodprøve i dag,, testet negativt på cb i dag... men de kan måle det tiligere i blodet:):) da ser de om det er noe i det hele tatt., man produserer jo bare hcg når man er gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

den virket ikke for meg, oghvet andre også har hatt prolemer med den. I mitt tilfelle kom ikke kontroll streken opp, og heller ikke noe svar. Selv om jeg gjorde akkurat som jeg skulle.

 

Den blodprøven viser om du er gravid eller ikke , mye bedre en testene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for alle svar :-) har fortsatt ikke tegn til mensen, skal prøve clear blue nå. Får jeg ikke mensen innen 14 dager ville legen ta ultralyd! vi håper fortsatt i spenning :-)

Lykke til alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må gi beskjed om åssen det går da ;o) Hvis det var akkurat NÅ du skulle ta testen da =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er samboeren til G.W.S.W. Hun ville jeg skulle fortelle at hun er på legevakta akkurat nå med store magesmerter. De skal vist ta en masse tester i dag. Vi går begge håper på at hun skal være gravid, hun ga ikke opp håpet selv om testen hos legen var negativ, men akkurat nå vil jeg bare at hun skal bli bra...

Hilser så mye fra henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...