<3 R med baby i magen <3 Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 er det noen andre her som har problemer med hovne ben? på kvelden så er anklene mine dobbelt så store og det er vanskelig å gå på bena. når jeg trykker der jeg er hoven så blir det IKKE sånn søkk som det skal bli hvis det er mye vann! når jeg våkner er hevelsen gått ned litt, men ikke alt. er det neon som har det slik eller bør jeg bekymre meg?
Mamsen med lillemor i magen Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Hei! Dersom du ikke har høyt blodtrykk eller vondt i hodet er det nok ingen ting å bekymre seg for. Min JM sa at vann i kropp, høyt BT og hodepine kan være tegn på svangerskapsforgitning, men som sagt dersom du ikke har noen av de andre symptomene er det nok helt ufarlig. Jeg har det som deg, beina mine fra knærne ned er nesten ikke til å kjenne igjen, de er digre og hovne, fulle av vann Men det er ganske vanlig i et svangerskap. Det du kan gjøre er å kjøpe støttestrømper, de skal visst hjelpe. Man kan få de på apoteket.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Drikk masse vann....Da tisser du også ut mye overfløtid væske:0). Støttestrømper kan gjøre vondt værre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå