Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Tulla mi på 5 mnd har vært syk en 14 dager tid. Da ble det selvsagt mye trøsting og bæring, men nå som huner frisk igjen, er det sutring fra ende til annen. Hun kan ikke ligge mer enn max to minutter for seg selv før klagesangen er i gang. Blir helt rar av dette jeg!!! Er dette noe jeg må vende henne av med, eller forsvinner det av seg selv? Noen med erfaring som har lyst til å dele med seg?
Gjest Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Det går nok over etter hvert. Hvis det bare er sutring så hadde jeg prøvd å la henne ligge i noen minutter. Gutten min var også sånn etter at han var syk og deretter fikk tenner. Han kunne ikke ligge et sekund alene, men det gikk over : )
Gjest Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Jeg har ikke erfaring, men det høres ut som om hun er blitt vant til å trøstes og bæres. Hun har visst funnet ut at det å sutre fører noe godt med seg; da får hun trøst og blir båret. Jeg tror dere bare er nødt til å ta en liten avvenningsperiode, med en gradvis nedtrapping. Det ville jeg ha gjort, framfor en "hestekur", der hun ikke får viljen sin i det hele tatt. Det tror jeg kan gjøre det verre.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Høres fornuftig ut. Takk for gode tips, jeg avventer noen dager, og er det ikke blirr bedre da, så får vi avvende litt sakte med sikkert.
*shehasmyheart* Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 Som om jeg skulle skrevet det selv! Har det akkurat sånn vi også.Hun har ikke vært helt i form, og dermed forsvant alt jeg var så kry for å ha oppnådd....! Nå må hun bæres i søvn igjen, kan ikke ligge lenge alene. Det har nå hjulpet litt de siste dagene da. Men tungt å måtte bysse å bære og lure i søvn igjen. Så noen råd hadde jeg vel ikke ser jeg;) Men satser vel også på at det gir seg etterhvert. Slitsomt er det ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå