Gjest Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Det var etter å ha ammet grytidlig i morges. Jeg var litt i ørska. Lå i senga og ammet, som vanlig, med lampa på. Slo av lampa da jeg skulle legge ham i senga. Satt et minutt for at han skulle rape, så skulle jeg forsiktig legge ham ned i vugga. Vugga sto ikke der jeg trodde! "Dunk", der traff hodet hans kanten på vugga. For en ekkel følelse! Det tok ca et sekund, så begynte han å hylskrike. Jeg holdt ham inntil meg og trøstet, og syntes ikke jeg var verdens beste mor, akkurat! ...Så fikk han litt trøstepupp, og sovnet igjen.
Gjest Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Huff. Det har jeg gjort en gang også, men det var i bilen da. Skulle sette han inn i setet hans og fulgte ikke med på hodet hans så det klarte jeg å dunke i døråpningen på bilen. Han gråt i 4 sek. så det var nok ikke så ille som det hørtes ut. Men den var ille nok for meg å høre at hodet hans dunket inn i bilen : (
Marge Simpsons Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Opplevd det samme ( Vi hadde senga under et skråtak, og fikk slått hodet hans borti. Han gråt i par sekunder så var alt bra igjen. Godt de tåler noe, ble jo så redd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå