Lillegutt 17 july 06 Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Hvordan gjorde dere det? Skal tilbake pâ jobb om 1,5 mnd og lillegutt (4mnd gammel) vâkner fortsatt kl 02-03 for mat ogsâ igjen kl 06 og er da lysvâken. Jeg gir han en portion grôt kl 17h00 og han er i seng etter pupp kl 19h00. HVordan starte nattavenning? I natt fikk han mat kl 02, men ville ikke sove etterpâ, mâtte roe han ned i ca 1t. Dette kan ikke fortsette nâr jeg beggynner pâ jobb. Trenger râd!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 er vel etter at barnet er 6 mnd det ikke har behov for mat om natten, så han trenger vel det enda.... ville ventet litt med nattavvening jeg da, men det er nå bare meg... det kan godt være at det går seg til av seg selv når han blir litt større, 4 mnd er jo ikke så mye egentlig.....
*Salaten og Lykketrollet* Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Tror det funker dårlig med nattavvenning så tidlig. De anbefaler ca mellom 5-6 mnd om de legger bra på seg og har begynt med fast føde, ikke før det. går ca 3 dager med nattavvenning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå