Gå til innhold

Kan det være noe da?...

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig ureg syklus, og har vært veldig usikker på hvordan alt funker etter påvist el. Ingen på apoteket har kunne svart meg, så i går ringte jeg legen min. Uregelmessigheten er fra siste mens til el, og fra el til mens skal det være 14 dager. Så godt å få oppklart dette. Jeg er nå 3 dager over IKM, men ingenting. Legen sa at man ikke kan stole fullt og helt på el tester, men jeg tok da to ulike tester(hurtigtest og CB) og begge viste positivt. De kan da ikke vise feil begge to?? Første uken etter el hadde jeg skikkelige mensmurringer, og hele forrige uke hadde jeg voldsom kvalme som kom og gikk hele tida. I tre dager nå har jeg ikke kjent noen ting. Men jeg krysser alt jeg har for at jeg har en spire....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7181797-kan-det-v%C3%A6re-noe-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

d han mener med at du ikke kan stole på el tester er at el testen kan slå ut pga at du får et lh hopp (kroppen prøver og slippe et egg) men så kan d faktisk hende at kroppen ikke klarer d alikevel og at du da altså ikke har el

d heter seg at positiv el test forteller KUN at du mest sannsynlig har/har hatt el CA den og den dato

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...