Gå til innhold

God morgen alle sammen! 8-)

Anbefalte innlegg

Vi er hjemme igjen fra Maldivene! Det har vært som i paradis i nesten tre uker, helt herlig, men nå var det deilig å komme hjem!! Vi ble rett og slett litt lei de siste dagene. Det er grenser for hva man kan finne på på en øy det tar fem minutt å gå rundt...

=)

Vi hadde jo et ønske om å komme hjem med en spire, og kanskje har vi klart det...

Hadde IKM i går, men har ingen antydning til at kjerringa dukker opp. Har en følelse av at jeg er gravid, men symptomene er få, så jeg er litt usikker. Hadde ikke gravi-test i hus, men prøvde for gøy en el-test i går ettermiddag (har hørt at de kan slå ut om man er gravid), iallefall slo den fullt ut. Og det var jo litt rart siden det var ikm-dagen, skulle tro LH var på det laveste da.... Så kaaaanskje det sitter en spire 8-)

Jeg skal ut i butikker og fylle matskapene i dag, så jeg rasker nok med meg en test også, og da er jeg lynrask med å melde resultatet her inne.. Blir nok skikkelig skuffa om kjerringa dukker opp, ja!

Har savnet dere jenter. Internettet der nede var en vits. Vi kjøpte en time om gangen, men det var så treigt at tiden nesten var ute idet vi fikk logget oss på...

=)

Nå skal jeg lese alle de uleste innleggene deres...

Stor klem fra en fin og brun

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7181743-god-morgen-alle-sammen-8/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ahhh, det var noe annet en det griseværet jeg har hatt de siste ukene...

November må være den perfekte mnd for reiser til varmere strøk.

Det hadde vært utrolig kult om reisen din kom med enda flere fordeler da, det hadde vært en knall førjulspresang. Hold oss oppdatert, her trenger vi så mange positive nyheter som mulig... Spent på dine vegne...ü

Velkommen hjem til møkkaværet:)

Postiv el test kan indikere graviditet den ja,så lenge den er like positiv

som el testen er ved el,like sterke streker;)

Kanskje har du en made in maldivene i magen da Dolly:)

Spennende å høre hva gravtest sier nå.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...