Gå til innhold

Noen som har begynt å handlet til småfolka sine??:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

He he...jeg er nok litt tidlig ute, men jeg har kjøpt masse klær!

Etter at jeg fikk vite at jeg skulle få en gutt, fant jeg ut at det var like så greit og sette igang:-)

Jeg har også kjøpt barnevogn, stelleveske, bamser, bilsete, bæresele, osv osv. Klarer jo ikke og vente! Det er jo så utrolig moro:-)

Vi har ikke kjøpt noe enda. Trodde at lysten skulle komme etter at vi hadde vært på ul (igår), men jeg synes fremdeles det er litt tidlig. Det faller seg kanskje mer naturlig når jeg får gravidmage og begynner å kjenne liv:o)

Ej he nesten ikkje kjøpt noke.. Kjøpte dundyne på salg, og en boddy på BMI-shoppen når ej kjøpte mej mammagensera, so he ej kjøpt ett mykt pledd når ej va i spania.. Tørr ikkje kjøpe so masse i tilfelle det skulle gå gale..Vil vente til mine 25-30 uke he gått, og fosteret kan overleve en evt tidlig fødsel.. So ej he store plana om og vente og gå amok på januarsalg.. hihihi...

jeg har nok kanskje vært litt tidelig ute, men etter jeg var ferdig med 12 uke så begynte je gå kjøpe litt små ting til å begynne med, så endte det med at jeg nå i 19 uke har kjøpt både bilsete,seng,vogn,stellebord og en del små ting...hehe.... kanskje litt tidelig, men!!!!!hehe....

Annonse

Har ikke kjøpt noe ennå ,men skal på UL tirsdag å da skal jeg kjøpe en body bare sånn symbolsk.. venter til januar jeg for da skal jeg til england på stor shopping ,januar salg:-).. gleeder meg sånn til å begynne å handle. men vi får ganske mye så tørr ikke ta helt av;-)

trenger ikke så mye jeg, har jo barn fra før. så det blir nok bare noen små ting, husker at jeg fikk så mye klær forrige gang, at det var totalt unødvendig å dra og handle. satser på det denne gangen å... =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...