Gå til innhold

Tilbake etter 2. MA

Anbefalte innlegg

Livet er for kipt!

Blir jeg noen gang en mor?

Hvorfor er livet så urettferdig?

Hvorfor skjer dette meg?

Jeg som alltid har trodd at dette er sånn som skjer andre.

Skal på utskrapning i morgen. Har vært igjennom det tidligere i år, så jeg gruer meg ikke noe særlig.

Men jeg kan i det minste bli gravid, ikke at det har hjulpet meg enda, men kanskje en gang i fremtiden vil jeg også få et vellykket svangerskap.

Jeg føler med dere andre som også mister og må prøve igjen.

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7181616-tilbake-etter-2-ma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

heia, jeg har hatt en ma og 4 sa, og jeg begynte å gå til gynnek. min etter 2 gangen isdetet for legen min.. hun er jo spessial. og kan mye mere en de fast legene.. føler meg mye tryggere når jeg går til henne vertfal.. nå får jeg tidlig ul og oppfølging annenhver uke når jeg blir gravid..til meg sa nemlig legen att det ikke var uvanlig og miste opp tel 5-6 ganger.,dritt lege.....

men hvertfal kan jeg annbefale å gå fast til gynne. i stedet, føles så mye tryggere, hun kan vertfal svare på en normal måte om det jeg spørr om...:)

Da har jeg vært på utskrapning. Det gikk greit. Fikk beskjed av legen at neste gang jeg ble gravid så skulle jeg ta kontakt direkte med sykehuset, så skulle jeg få tett oppfølging.

Jeg har bare positive ting å si om sykehuset. De er så vennlige alle jeg har møtt på.

Jeg ser frem til å begynne å prøve igjen, men må nok vente noen uker.

så godt att det gikk bra:)

håper den sitter der inne neste gang!!!!

jeg fårstår virkelig ikke att det skal være så vanskelig....,kan ikke bare testen være positiv og da er det liksom bare lykke fra da....

men men det kan vel bare ikke være sånn:(

Åsså må du ta det med ro og prøve å kose deg i litt framover:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...