Gå til innhold

Gooood morgen, snuppelupper=o)

Anbefalte innlegg

Noen morgenfugler her da??=o)

Jeg er hvertfall oppe...

Har sååå vondt i magen min... Den ekte mensen er sååå vond altså..=o(... Jajaja...

Noen som skal teste i dag da?? (Både EL og graviditet)=o)

Noen Som Ha IKM i dag da og/eller venter på dette duste tanta som ikke skjønner at hun skal egentlig på ferie???

Klem til alle sammen=o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7181590-gooood-morgen-snuppeluppero/
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen på deg, babycakes!

Jeg er en trofast morgen dib'er - når snupp er levert hos dagmamma er det mors tid med pc før jobb (begynner 10), FFcharten skal fylles ut, spørsmål skal spørres og svares på :oD

Er midt i den kjedelige ventetiden mellom el og ikm, så blir ikke noen gledelige nyheter her (enda, men det kommer håper jeg). 5dpo - det er leeeenge til ikm!!

Men! I kveld skal jeg på kveldsmat til ei venninne som jeg ikke har hatt voksentid sammen med på nesten et år (etter vi fikk barn og har vært i barselpermisjoner begge to, så har det mest blitt treff med barn), og det skal bli så deilig!

Deilig med voksen selskap...=o) Gutten min er barnhagen og jge har ikke stortsett så mye å gjøre så da sitter jeg jo her da og venter på spm jeg kan svare...hihi..

Ååå. den vente tiden er jo helt jævlig om jeg kan si det...=o)

Håper det sitter en spire hos deg da...=o)

klem

Hallo og god morgen!!!

Her er det morgenstemning!! Frokost.. bim... frokosttv... vaske klær.. rydde... bim...legge sammen klær... bim... drikke te...osv.. helt vanlig onsdagmorgen!!

Går her og nynner for meg selv.. fikk mensen i går og nyter følelsen!! Kjenner kroppen jobber og "renser" seg!! Deilig!! Sååå klar for en skikkelig pp!!

Eneste som er dumt, er at eg skal på jobb i kveld.. i hvit uniform!! Ugh..

Må vel på butikken og kjøpe propp!!

Ha en super onsdag damer!!!

Klemklem!!

Hei på dere!!!

Sitter her og bimmer litt jeg også før jeg skal på jobb i ettermiddag... Har sååå lite lyst på jobb!!! Trenger en fridag! Hehe... Kan bare glede meg tilneste onsdag! Da har jeg jo fri hele dagen gitt :)

Vært en liten tur ute for å finne bursdagsgave til mannen min... Vet hva jeg skal kjøpe, men må sjekke litt rundt :)

Ønsker dere en fin onsdag :)

Trur det kommer til å bli mitt mareritt... Mensen og hvit uniform.....

Skal jo studere sykepleien og videre til jordemor jeg...

Håper hun ikke blir så lenge da... Håper på min tante kan forsvinne nå...

Klem

Annonse

Hei turbotroll!!

Du er vel nærme el du nå?? Kan det stemme??

Du ventet vel lenge på mensen du også??

Lykke til, så satser vi på at tanten din blir 9 mnd forsinket denne gang!!

Har ikke tenkt å invitere min til jul ihvertfall.. så denne mnd bør spiren sitte!!! Og sitte godt.. hehe!!

Klem!!

Hei turbotroll!!

Har ikke tenkt å invitere min til jul ihvertfall.. så denne mnd bør spiren sitte!!! Og sitte godt.. hehe!!

Klem!!

Hei turbotroll!!

Klem!!

Hei turbotroll!!

Klem!!

Annonse

Hei turbotroll!!

Klem!!

Attpåklatt da... Problemer med dataen din idag eller??? Kom jo masse like innlegg her jo...

Ja, jeg tror jeg har eggløsning neste uke en gang dersom ting går som det skal denne perioden :) Og siden mannen min har 30 års dag neste fredag tuller jeg litt med at vi skal lage baby den dagen :) Hehe...hadde vært noe det...

Men det blir nok hekking hver dag de neste 2 ukene i alle fall :) Denne gangen SKAL det gå!!! Det har jeg bestemt meg for :)

Herremin hatt!!! Ler så eg triller utav sofaen..... hehe

Skjønner ingenting eg... merker ikke noe spes her, men gruer meg til å lagre... hehe

Fyller år i morgen eg, hadde jo en drøm om å lage baby den dagen, men det røyk det gitt!! Men, er bare glad eg fikk mensen til slutt!! Og cyten er borte, så nå skal vi gjøre vårt ihvertfall!!!

Satser på at det er mange nye spirer på julaften i år!!!

Klem!!

(ugh... nå skal eg lagre.. hehe)

Hei alle sammen!

Maa bare faa hilse litt paa her jeg ogsaa. Oensker dere nemlig alle sammen en superfin dag, og haaper dere alle har det bra!

Hvordan gaar det med deg, BabyCakes? Fikk du "sutra" litt til sambo i gaar?... Haaper saa inderlig du dukker opp her en dag for aa si "YES!!! -Det funka! Han er med!"

Jeg reiser hjem til Norge om bare 4 dager naa, og lar mannen min vaere igjen her i et par mnd. Trist aa vaere saa lenge vekk fra hverandre, men kanskje han trenger aa vaere alene litt i "tenkeboksen"?

Har tenkt paa aa sende et eller annet hint eller noe nedover til jul, ei lita lue eller babysokker.. noe saant. Men vet ikke om det er saa lurt...? (skal selvfoelgelig soerge for at han ikke misforstaar, og faar hjerteinfarkt hvis han tror det er en beskjed om at jeg er gravid!)

Hva tror dere? God ide, eller absolutt ikke?....

STOOOOOOOOOOOOOOR klem til dere alle!!!!

>-----c",)-----<

Nei.. er omsorgsarbeider.

Jobber på dementavd på et sykehjem!

Må bare huske å ta med meg "utstyr".. er ikke vant til å ha mensen eg, har gått på hormonspiral de siste årene!!

Og endel vet jo at eg har vært så fornøyd med den, så det er ikke så lett å ikke skulle røpe at eg har mens plutselig.. hehe

Bare dere på bim som vet vi prøver.. hihi!

God morgen ja!

Kjekt å se så mangen blide om morgenen, hjelper på humøret :)

Er selv veldig frustrert for tiden.. Hadde IKM på lørd. og testet negativt på sønd (men så en skyggeantydning til test streken).. i går merket jeg at jeg var litt øm i bryst nipplene, og merker det enda bedre i dag.. Kan det være psykisk? hmmm.. tenker å teste i morgen kanskje, men det er så dyrt med disse testene, så må bruke dem med omhug.

Såg du skal studere sykepleien og så videre til jordmor.. Er planen min også :) Går nå 2. året sykepleien så går veien til jordmorstudiet, virker så spennende.. Hvor i landet er du i fra babycakes?

Ja, jeg gnåla litt men fikk nei=o( Igjen....

Lite sitat:

Jeg spurte: "Kan ikke vi også få baby igjen?".

Han svarer " Nei".

Jeg gnåler" Hvorfor ikke?".

Han sier så "Nei, for vi har avtalt å vente 3 år".

" Det er lov å ombestemme seg..." sier jeg..

"Nei" Sier han... >Samtale slutt<

Buuuhuuuu....

Jeg har hadde kanskje gjort det hvis jeg hadde vært gravid, ikke før, som du sier ahn kan misforstå og kanskje bli kjempe happy... Eller hjerteinfark..hehehehe...

Men hvis det var ment som et hint om at nå skal vi prøve, så hadde jeg gjort det=o)

Klem

Å ja, gleder meg sånn.... Men må komme inn på studiet først så starter vel ikke før høsten 07... Er det vansklig og tungt??? Tenkte hvis jeg skulle bli gravid....=o)

Bor i Akershus/skedsmo...Du da=o)?

Jadda... Tenkte jeg skulle vente til imorra med å teste, men klarte jeg det?? Neeeeh... Og den var selvsagt negativ :( Men tanta har ennå ikke dukka opp, så jeg har ikke gitt opp alt håp!!(hu burde vært her nå) Jeg har vært litt uregelmessig, så jeg håper at denne gangen går det i min favør :) *huff* Trår nok inn på billigtester for å handle EL-test nu ja..

Hei netta, innom å kikka litt jeg, og jammen fant jeg deg;-)

Avbestilte legetimen min idag,for sissel drar kl 3, og jeg blir sikkert forsinka pga rushen rundt den tia samboern din skal i banken. Fikk time på fredag da:-) Så det blir bare en tur til tannlegen for TR(hehe) idag. var det halv 6 du slutta idag?? *huskerikkehelt*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...