Gå til innhold

hvordan er Roan Marita duovognen??? Utrolig pakke tilbud.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har denne som vil dele sine erfaringer???

Eller vet om noen som har den, og hva de synest??

Fant den inne på www.babydreams.no

på babypakke 3

kan gå rett inn på den via denne linken:

http://www.babydreams.no/?page=1182

Unikt tilbud, for vogn,bilsete(som kan monteres på vogn understellet),seng,lekegrind,stellekomode,reise seng og vippe stol.

Kr 7900:)

Takker for alle svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke noe erfraing med vogna, men så at den veide 17 kg og det er tuuuuungt.

Bytter nå selv vogn pga at den veier 20 kg. Det er litt mer, men det er til gjengjeld en 3 hjuling med store lufthjul og super fjering, så det veier nok opp.

Skrevet

Ja den er kanskje i tyngste laget. Men nå slepper jeg trapper og styr. Å inn og ut av bil. Skal isåfall trille den ut av gangen og på tur da så klart.. man merker vel ikke så mye på vekten når man triller vel???

Hvilken merke villle du/dere anbefale til en ikke som ikke har så veldig greie på dette...??Som ikke er altfor dyrt?

Skrevet

Svithun er billige og greie. Svithun kombi koster 3000kr ca.

Skrevet

Du merker vekten godt i oppoverbakker og hvis det er dårlig vei.

Skrevet

hurra for baby

har du noen internett side, så jeg kan kikke på den? :)... eller vet om noen butikker de selger den. i skien,porsgrunn område...

Har kikket litt på andre vogner også, de veier kanskje 4kg under denne... Så synest ikke det er store forskjellen... skal trille på asfalt veier...

Skrevet

Jeg har hatt Roan sportsvogn, og har vært fornøyd. Det at den er tung er bare god trim:) Jeg bor en plass med bare bakker og det har ikke vært noe problem med vekta.

Fordelen med vogna er at den er veldig romslig! mener det gjelder dupvogna også! god service fra babydreams er det også...

Lykke til med storinnkjøp!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...