Gå til innhold

SULTEN!!!! Og merkelige drømmer...


Gjest

Anbefalte innlegg

Hjelpe meg.. Jeg er så sulten at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Må stå opp om natten for å spise, ellers blir jeg uvel. Det kan da ikke være normalt? Har en helt normal vekt. Drøyer vel mer til undervektig, så et par kilo ekstra gjør ingenting - men å stå opp for å spise om natten da??? Noen som kjenner seg igjen?

 

Og for noen drømmer. Har aldri drømt så klart å tydelig før. Dette var faktisk en av grunnene til at jeg skjønte at jeg var gravid igjen. For sånn hadde jeg det i midt veldig korte svangerskap i september også. En som går igjen nå er at jeg er ute og går på høyhelte sko. Og dette mestrer jeg absolutt ikke. Sklir og faller hele tiden. En drømmetyder hadde nok vært tingen her i huset nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :-)

Jeg kjenner meg igjen fra forrige svangerskap. Da stod jeg med kjøkkenbenken midt på natta å gnafsa knekkebrød. Jeg var sååååååå sulten :-)

Merkelige drømmer hadde jeg også. Så enten er det du og jeg som er unormal eller så er det normalt :-)

Bare spis og kos deg. Det går av igjen! Jeg la på meg 30 KG!!! forrige svangerskap, men jeg har aldri vært så tynn som etter jeg fikk barn.

Nå er jeg i 7 uke og spiser som en gal. Jeg er så kvalm og sulten hele tiden så jeg må liksom spise på noe hele tiden. Men men ingen bekymringer over det her. Jeg har sikkert lagt på meg allerede, akkurat son sist :-) Ha en fin dag da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at det ikke bare er meg. Klarer jo ikke å sove før jeg har spist heller.

Og ang. drømmene. Sambo og jeg snakket om at jeg burde lage en drømmedagbok. Det hadde nok blitt mang en god latter i årevis fremover.

 

Jeg får vel bare leve med spisingen, og satse på at det jeg legger på meg blir borte igjen.. ;o) Er bare 5+5 nå, så dette kan bli artig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...