Gå til innhold

Noen med erfaring med p-pillen Yasmin?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg spør fordi jeg akkurat har begynt på Yasmin etter noen år på et annet merke. Har lest litt forskjellig, bl.a. at noen har blitt gravide mens de gikk på dette merket.. Noen her som har blitt gravide med Yasmin? Er bare litt nyskjerrig.. Noen andre erfaringer/bivirkninger? På forhånd takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har brukt Yasmin i ca to år og har ikke blitt gravid heller. min søster har bruker den og er ikke blitt gravid...

Tror den skal være like sikker som andre p-pille merker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du merket noen bivirkninger? har menstruasjonen nå. var så merkelig; fikk nemlig menssmerter tidligere enn vanlig og de var sterkere.. men men , kan jo variere fra mnd til mnd. kanskje kroppen må omstille seg. takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

jeg brukte yasmin i 5 år og jeg ble ikke gravid mens jeg brukte de.. det hendte at jeg kunne glemme å ta de oxo, men ble ikke gravid fordet..

men det tok veldig lang tid før jeg ble gravid når jeg hadde brukt de.. 10 mnd..

6 mnd tok det før menssyklusen kom i orden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble gravid på Trionetta... :o

Så INGENTING er sikkert...

 

Avhold er eneste sikre

 

*hihi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt trinordiol og yasmin og ikke blitt gravid med noen av dem. Det er yasmin jeg har nå, men har etter hvert fått mer og mer bivirkninger av yasmin (samme skjedde med trinordiol, men de gikk jeg på i flere år) og ahr nå pms med humørsvingninger og stikkinger i magen i over en uke før mensen faktisk kommer. Skal bytte til microgynon nå og så får vi se om det går bedre... Funker ikke det så blir det ikke mer piller her nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jeg brukte Yasmin og ble gravid med disse. Det skal sier at jeg var dårlig i magen ett døgn så trolig kunne det vært hvilke som helst p-piller. Hadde MA som følge av fortsatt p-pille bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra!!!! Har pøvd to (eller var det tre) andre typer, og alle førte til blødninger i hytt og pine. Med Yasmin fikk jeg TR på dagen +/- 2 dager :o)

 

Men heller ikke med den kunne jeg utsette TR. Prøvde å utsette den en uke med å fortsette rett på neste brett. Kom alikevel gitt. 3 dager etter TR-dager. Men alikevell, jeg synes den var kjempebra og ble fort gravid med førstemann etter å ha brukt den i nesten 3 år. Kom igang med TR ganske normalt nå også, er inne i min 3.pp, og vet ikke hvordan det er gått enda, før i uke 48/49... (har visst 28dagers sykluser + TR perioden = ca 32-34 dgr)

 

Anbefaler alle denne jeg iallefall. Siden jeg har prøvd ut flere og slitt en del. Blir ikke gravid så lenga man ikke glemmer ei pille. Har tom hatt skikkelig farang/diare og likevel gått bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på Yasmin og var veldig fornøyd hele tiden. Fikk TR nøyaktig til tiden hver gang og kunne fint hoppe over en mens eller to med disse pillene. Hadde ikke noen spes. bivirkninger heller,. Hurra for Yasmin! :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...