Gå til innhold

Hei på dere. Her kommer jeg. 12+1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat nå, da klokken passerte midnatt stiger jeg inn i 2.trimester. Tenkte egentlig ikke over det før nå. Noen av dere kjenner jeg til, men de fleste er vel nye. Håper vi skal få det koselig sammen de neste tre månedene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann...velkommen hit:)kom selv hit på torsdag...

ser ut som d e litt dårli velkomstkomite her...men di fleste har vell lagt seg nå:)

Skrevet

Heia Loniboni :)

Der er du jo !

Formen bra nå eller ???????

Mer avslappende her på 2. tri - dette er jo det kjekkeste trimesteret :)

Formen min er ganske så bra iallefall, og stiger stadig.

Håper du også er i fin form da - ha en fin dag !

Skrevet

Grattis og velkommen:-)

Skrevet

Hei M@mi! (og dere andre)

Trodde ikke dui var her inne lenger. Har ikke sett nicket ditt på ei stund. Ja nå er den beste tida kommet. =0) Håper vi får mange trivelige stunder framover. Så koselig å komme inn her og hilse på.

ormen min har ikke vært like fin hele tida. Har vært endel kvalm og hatt lite matlyst. Men har slutta å røyke. Og det er jeg stolt av.

Vi bimmes jenter.

Skrevet

Hei

Jeg har termin samme dag som deg 07.06.07

Hvordan er formen deres ?? Jeg sliter ennda med mye kvalme og er redd at det kommer til å vare en stund !!

Sliter litt med nattesøvn, er det andre som har dette problemet ???

Skrevet

Hei 2 barns mor! =0)

Jeg er også tobarnsmor og venter min tredje. Så artig at vi har samme termin da. =0)

Jeg har også vært mye kvalm. Må spise temmelig ofte for ikke å føle meg uvel. Men matlysten er heller ikke på topp så jeg har ikke lagt på meg noe enda. Og det er godt å kunne gå i sine vanlige bukser! Likevel har jeg vært inne på internett og bestilt meg 3 bukser hos DivaX mammaklær. Håper det er et seriøst firma, for de skulle ha betaling på forskudd... -Utvalget i mammaklær er så dårlig her jeg bor, så jeg tok sjansen da jeg var på nett her en dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...