Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Jeg tenkte å bestille en time til manuellterapuet for gutten min på 9 uker. Vil sjekke om han kan ha en låsning i nakken eller ryggen. Mange av symptomene til kiss passer han. Han har bla en favorittside, sover alltid med hodet til venstre,anspent, c-form osv. Er det noen fra sandnes området som kjenner til mauellterapeut knut-ole Rogneflåten som holder til på Håbet. Noen manuellterapeuter til anbefaling???
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Høres ut som KISS ja.... Er ikke fra Sandnes så vet ikke,men vil få sagt at det er kjempe fint at du har fått time.Nå er det bare en vei,og det er fremmover.Den lille kommer til å få ett nytt liv:O) Masse lykke til!!!
Fikk maibaby06 Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Sjekk www.kiss-kidd.no, der har de liste over manuellterapeuter som har erfaring med kiss. Uansett bør det være en med erfaring med barn. (Så etter og den manuellterapeuten du nevner står på listen på kiss-kidd) Bør vel være greit å gå til han da. Lykke til!!!
Gjest Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Vi går til manuellterapeut, min baby vil også helst bare se til venstre! Jeg kan anbefale Bjørn Helgar. Han er kjempe flink! Kommer vist folk (og babyer) fra hele landet for å få behandling hos han, men det er rett utenfor Oslo da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå