cindy 24 Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Ser at mange har mast på deg i dag.Og desverre er ikke jeg noe bedre.Det er jeg som har skrevet det innlegget:Trenger desperat hjelp....Kunne du være så snill å si hva du ser/får opp?????Håper ikke du har lagt deg.klem
Twig Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 jeg skal prøve, på denne tiden er jeg meget sliten og trøtt.. men om du kan legge ut det du lurer på under denne tråden, skal jeg forsøke
cindy 24 Skrevet 21. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2006 ok,tusen takk,jeg finner ikke lommeboken min igjen.Ser du hvor den kan ligge??Sist jeg husker jeg hadde den i hånda var i en dagligvare butikk i formiddag.Chanelle 2 mente hun såg at den kanskje låg i et bosspann....Ser du noe sånt?? Jeg trenger den sårt.Hadde masse i den,som jeg skulle hatt.Gjør alt for å få den tilbake.f.20.12.80
cindy 24 Skrevet 21. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2006 Nå går jeg å ligger meg.Men håper veldig på at du svarer meg på denne.Hvis ikke nå,så i morgen .Hadde blitt veldig glad for det.Som sagt,jeg trenger den virkelig.Natta til deg Twig.............=)
Twig Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 føler den kan ligge i noe sort, mulig en vogn? føles innpakket , rundt om..
cindy 24 Skrevet 22. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 22. november 2006 Tusen takk jenter.Har ringt politikontoret.Og de ringte meg opp igjen nå nettopp.De hadde fått inn lommeboken min.Heldigvis,om alt ligger i den vet jeg ikke.Men bankkortet låg der sa hun.Jeg bryr meg ikke om pengene er tatt......Stor takk til Twig og chanelle 2 for at dere gadd å svare meg.
Twig Skrevet 22. november 2006 #7 Skrevet 22. november 2006 Åååh, det var bra! ) derfor jeg så den innpakket da kanskje.. Godt den kom til rette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå