Gå til innhold

hvordan varmer dere mme?

Anbefalte innlegg

Jeg blander og bruker som regel etter hvert..men om kvelden kan jeg lage på en flaske så jeg har til nød om natten..og da koker jeg opp vann,blander i nan,og setter i kjøleskapet når den blir kald..men når jeg skal bruke den på natten,kan jeg da varme den i mikro?eller bør jeg varme den i kasserolle og varmt vann??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7180092-hvordan-varmer-dere-mme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan fint blande Nan og sette den i kjøleskapet. Den er holdbar der et døgn:) Vi varmer i mkroen. Synes det tar så lang tid med kokende vann.... Bare pass på at den ikke blir for varm:) De gjorde dette på sykehuset, og da ser jeg ingen grunn til at jeg ikke kan gjøre det hjemme:) VI har gjort det på den måten i 10 uker nå.

Lykke til!

Jeg koker opp vann i alle flaskene, fyller de opp i den mengden han pleier å drikke. Inn i kjøleskapet (har ikke tid på å vente til den blir kald (o: ). Når et måltid kommer, putter jeg flaska i microen og deretter putter oppi mme, rister og klar til servering :o)

• 3 uker senere...

Annonse

Som nevnt tidligere i et annet innlegg så gjøres det her i huset som følger:

Vi har forhåndsoppmålte doser stående klar i en sånn doseringskopp fra Avent. Har da oppmålt for tre måltid framover (veldig kjekt før kveld/natt)

Koker så opp vann fra vannkoker og tømmer dette halvt om halvt med tidligere oppkokt vann som har stått til avkjøling i kjøleskap. Får da med en gang riktig temperatur på vannet og kan bare tømme i dosen med melkepulver. Rist og server :)

(Blander du det nykokte vannet i det kalde blir det for varmt, må ha det kalde vannet i det varme.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...