A4 Husmor.... Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Ja, føler det er godt nok, det koker jo
mariell82 Skrevet 22. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2006 Det er det jeg lurer på om det er godt nok. Jeg gjør det.
*Magic* Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Hvis vannkokeren har skjult varmeelement så er det helt greit å koke vann til mme/grøt osv. i vannkokeren. De vannkokerene som ikke har skjult varmeelement har gjerne en kobberspiral i bunnen, og det er p.g.a. kobberet man ikke bør bruke disse når man skal koke vann til små barn.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 Er vel godt nok det ? Bruker vannkoker til å varme opp vann til tee/kakao fungerer det og mme er jo på samme måten.
pandabjørn Skrevet 22. november 2006 #8 Skrevet 22. november 2006 jepp det gjør jeg med god samvittighet også hehe gjør det ennå faktisk selv om han snart er 8 mnd! vet jeg ikke trenger det, men gjør det forde...
Benni-min Skrevet 22. november 2006 #9 Skrevet 22. november 2006 Ja, har brukt vannkoker siden han begynte med mme da han var ca 6uker. Fungerer kjempefint. Så lar jeg det stå i vannkokeren. Fyller bare på nytt og koker når det begynner å bli tomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå