Gå til innhold

Er i 8.sv.skapsuke ønsker å treffe andre som er ca. like kort/langt i sv.skapet.

Anbefalte innlegg

Har termin 07.07.07. Finnes det noen i Hokksund, Kongsberg og Drammensområdet som har lyst til å dra på et treff? De treffene som allerede foregår her inne er visst for de som er mye lengre på vei og/eller har født allerede. Jeg vet at jeg er velkommen på disse treffene, men jeg har lyst til å treffe noen som er kommet ca. like langt som meg.

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!

Jeg bor på Konnerud i Drammen - kunne godt tenke meg et trff etterhvert - men jeg tror ikke jeg rekker det i førjulsstria ... kanskje over jul?!

Har termin 270607 ... men av tidligere erfaring tipper jeg den blir flyttet til første uken i juli :o) Hadde jo vært kult å kunne knipe igjen til 070707 Utrolig kul termindato du har!!

Hei

Jeg er gjerne med, men tror også jeg må vente til etter jul.er jo så mye som skjer fremover nå. Jeg er fra Drammen og har termin 21.07.07, bare fire dager etter bursdagen min ;-)

Hallo! jeg bor i Lier og har termin 15.07.2007. Har en gutt på 16 mnd. fra før. Vil veldig gjerne være med på treff etter jul.Noen av dere som har vært kvalme og dårlige? Er sykmeldt pga kvalme og trøtthet. Skikkelig slitsomt. Var ikke sånn første gang! Ser frem til å treffe dere!

Hei.... alle sammen. Jeg har visst ikke vært her inne på en stund nå ser jeg. Dårlig gjort og søke kontakt med andre også følger jeg ikke opp min egen tråd :-(

Skal skjerpe meg.

Ja, det er travelt før jul. Kan vi ikke prøve å treffes etter jul engang? Vi minner hverandre på dette på nyåret da jenter.

Skal vi kjøre en presentasjonsrunde i samma slengen?

Jeg, Cathrine 35 år (sykepleier på Lier Psykiatriske), barnløs, samboer med Anders 38 år (Ingeniør i Kongsberg Næringspark). Vi har 2 snille Flat Coated Retrievere, hanner, 15 mnd og 8.5 år. Bosatt i Hokksund. (Selv er jeg opprinnelig fra Langhus utenfor Oslo). Gleder oss villt til å få baby.

Liker friluftsliv, spille brettspill med venner, går sjelden på byen, hjemmekjære, ganske rolige av oss (selv om skravla mi går konstant!!) Lydighetstrening med hund. Musikk og bøker. Ganske ordinære, men likevel unike :-)

Da sender jeg ballen videre::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: :-)

Annonse

jeg er emd på treff etter jul ja!

jeg er 24 år, sykepleier i hj. tjenesten på fjell. samboer med Anders (20, energimontør i EB), har en datter på tre fra tidl. Har også en golden retriever på snart 5 år. bor i tomannsbolig på Konnerud, og stortrives her. Anders er konnerudgutt, mens jeg er importet fra Sande ;-) driver aktivt med styrkeløft og satser på å trene bra til tross for svangerskapet. akkurat nå er jeg endel kvalm så det nytter ikke, men begynner å bli litt bedre nå. har termin 21.juli,og er i uke 9 nå.

Jeg har termin 13.07.07 og gravid for første gang. Bor på Tangen i Drammen. Er sykemeldt denne uken pga kvalme :-/ Hadde vært koselig å kommet seg på et BIM-treff på nyåret :-)

Så hyggelig å bli kjent med noen som har termin rundt omkring sommerstid. Blir liksom litt mer å snakke om fordi vi er ca like langt. Husk å kikk innom her på nyåret da jenter, så prøver vi å få til et treff.

God adventstid til dere alle og god jul når den tid kommer, ikke lenge til nå.....

Vi snakkes!

Klem fra

Vil bare ønske dere alle en god jul da - og så sees vi på nyået?!?

Selv er jeg som nevnt 36 år og har tre barn 4, 8 og 11 år. Har termin 27.06.07.

Vi bor på Konnerud. Jeg er også sykepleier :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...