scubagirl med scubababy Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Hei igjen kjære Elastica.. Lenge siden jeg har sett deg her. Håper alt er bra med deg.. Jeg kan opplyse om at jeg har EL i disse dager.. Lurer på om du ser noen graviditet på oss denne mnd.? Evt. når.. Begynner å bli skikkelig utålmodig her nå.. Jeg er født 30.01.72 Samboer er født 08.08.84 (Du husker sikkert fødselsdagene etter såpass mange innlegg til deg, men jeg skriver det allikevel jeg...) Håper du tar deg tid til meg.. God klem fra...
scubagirl med scubababy Skrevet 23. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2006 * dytter litt igjen, men ikke så hardt at du ramler.. *
scubagirl med scubababy Skrevet 24. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2006 * dytter litt igjen *
scubagirl med scubababy Skrevet 27. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2006 Har ikke sett deg her inne på lenge, så jeg dytter innlegget mitt innimellom jeg. Håper du ser det når du logger deg på... Klem fra...
Elastica Skrevet 28. november 2006 #7 Skrevet 28. november 2006 Hei vennen -koselig å høre fra deg :-) Er veldig lite her inne for tiden. Masse arbeid og slikt.. Popper bare innom av og til. Har desverre ikke sett innlegget ditt før no.. Jeg fikk opp gode kort på at du kan være befrukta no. Håper den lille spiren fester seg. Ser ikke ut som om du må vente så lenge før du får to blå :-) Jeg krysser fingrene for at du har klart det no. Stor klem XXX
scubagirl med scubababy Skrevet 29. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 29. november 2006 Tusen takk for så fine ord Elastica.. Tenkte å teste på mandag om ikke TR er ankommet innen det. Ønsker deg en fin helg med masse kos med familien.. Klem fra...
scubagirl med scubababy Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 1. desember 2006 Hei igjen Elastica... Ser du er pålogget, og da er jeg kjapp med nytt spm. jeg vettu... Ser du 2 streker på en graviditetstest på meg nå? Fikk svak postitiv EL-test igår, men vet ikke om det duger? Klem fra...
Elastica Skrevet 1. desember 2006 #10 Skrevet 1. desember 2006 Hei vennen:-) Får inn graviditet som veldig nært, men kan ikke si 100% Om det blir denne mnd. Noen får jeg liksom veldig klart frem -andre ikke fult så klart svar om du skjønner... Men tror du har gode mul. for å få to blå -når skal du teste..? Jeg skal krysse fingrene for deg vennen!!! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
scubagirl med scubababy Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #11 Skrevet 1. desember 2006 Takker og bukker for positivt svar fra deg... Jeg hadde tenkt å teste mandag morgen. Har liksom ikke tro på at jeg vil få positiv test før det... Takk for alle XXXXX du har gjort for meg... Kan forresten fortelle at jeg var hos legen igår, og hun henviser meg videre til utredning, selv om vi ikke har vært aktive prøvere ett helt år ennå. Føler at jeg kan stole på legen min og at hun har lyst å hjelpe oss så godt hun kan.. Leser stadig vekk om jenter her inne på forumet som ikke føler de får "snøret i bunn" hos legen sin... Ønsker deg en skrekkelig fin helg... Jeg kommer tilbake med resultatet på mandag.. God klem fra...
Elastica Skrevet 1. desember 2006 #12 Skrevet 1. desember 2006 Flott å høre at dere får god hjelp! En kjempefin helg til dere også og håper lykken smiler til dere:-) Stor klem
scubagirl med scubababy Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #13 Skrevet 3. desember 2006 Hei igjen Elastica... Testet positivt idag... Håper spiren blir sittende fast og ikke kommer ut før veldig nære termin... Hva sier kortene dine? Går det bra denne gangen? Og jeg lurer jo litt på om du ser kjønn? Jeg kommer til å dytte innlegget mitt oppover helt til du ser dette... God klem fra....
scubagirl med scubababy Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #14 Skrevet 3. desember 2006 * dytter helt til du leser jeg vettu. *
Elastica Skrevet 4. desember 2006 #15 Skrevet 4. desember 2006 Hei vennen!! GRATULERER sååååååååååååååå mye altså!!!!!! Det var koselig å høre - ja hadde på følelsen at du snart fikk 2 blå hehe.. Jeg får opp en lita jente på deg og det ser ut for meg at det går helt fint. Får opp litt uro hos deg i begynnelsen, men det er jo bare helt naturlig. Ser ut som om du kanskje blir litt kvalm de første mnd. men det er jo helt normalt. Lykke til vennen - ønsker deg et flott svangerskap!!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå