Gå til innhold

Intimbarbering...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som bekymrer seg over hvordan vi ser ut nedentil ved termin og fødsel...har liksom ikke fått fiksa noe der nede siden man liksom ikke når...ehh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi er mer bekymret over hvordan jeg kommer til å se ut nedentil ETTER termin og fødsel jeg da... ;-)

fikk til å trimme litt med saks i speilet forleden, men følte jeg drev med ekstremsport, siden alt var bak frem! litt spenning i hverdagen var likevel bra tenker jeg, det mest spennende som skjer meg for tiden er å se hvilke brosjyrer som kommer med posten, sukk... ;-)

Skrevet

Har en kjæreste som hjelper til med barbering jeg da, liker ikke mye hår- stikker.. og det liker ikke han heller så da får jeg hjelpe. litt moro synes jeg da, ikke så ofte jeg noen gang har trengt hjelp med det før.. tihi..

Skrevet

Prøver så godt jeg kan å barbere meg, men blir ikke så veldig bra.. Ser jo ikke hva jeg driver med, så det blir litt å føle seg fram med høvel og hender.. hi hi..

Skrevet

Prøver så godt jeg kan...men er ikke enkelt nei...Tungt er det også...heh...

Gjest leelu23 FØDEKLAR
Skrevet

hehe..

Jeg oppdager plutselig at jeg har glemt ett stort område..

Blir jo fomling med høvelen i blinde..

så hvordan jeg ser ut der nede ved fødsel bryr jeg meg lite om..

Nå har jeg ikke så mørkt hår- så det er liksom ikke svart mot hvitt.. men det skal jaggu bli godt å få tatt det skikkelig når ting blir normalt der nede igjen :)

Skrevet

Hehe ja du kan få sagt det:) her en gang var jeg dum nok til å ta for meg både legger og intimbarbering i samme omgang. Og jeg var helt utslitt når jeg var ferdig. Nei skal da fikse opp etter fødselen igjen. Nå gir jeg blanke:) Bare fikser så det ser litt bedre ut...

Skrevet

I forhold til fødselen er det beste å ha en skog, men det orker jeg ikke med tanke på stikking, så jeg kommer nok glattbarbert på fødselen.

Skrevet

Vel, driter egentlig i det rent estetiske under fødselen, men det føles litt ekkelt å ha den "bushen" og liksom, for min egen del. Så, med all den fritid jeg har for tiden, har det blitt noen forsøk med høvel, saks (jepp) og speil...Og nei, resultatet ble ikke som forventet. Oppgaven er herved delegert min allerede hardt prøvede sambo.

Skrevet

Jeg trimmer det 5 mm kort, og skal vokse bikinilinjen og legger den 9 desember. Det får holde frem til termin. Litt imponert at jeg fortsatt kan se 'intimområdet' hvis jeg bøyer meg godt frem. Ikke veldig behagelig. og heller ikke noe å se på, men greit å følge med når man feier over med en skjeggtrimmer..

Skrevet

Mannen min skal hjelpe og barbere meg der nede like før termin. Jeg vil helst være glatt når jeg skal føde, det er overhodet ikke fordi det er flaut, men fordi jeg er litt øm nedentil og det er så fort gjort at noe lugger. Altså: glatt og fin = en ting mindre som gjør vondt, hehe :)

Skrevet

Forresten, bare et lite apropos.. Før ble alle gravide barbert før fødsel, men dette har de gått bort ifra på grunn av infeksjonsfare og dårligere gro-evne. Ikke automatisk noen god idé å være glattbarbert når man føder altså.

Trenger sikkert ikke være urskog, men en 5-6 mm innenfor trusekanten er nok lurt.

Skrevet

akkurat derfor jeg skal barbere meg når det nærmer seg termin, ikke etter vannet er gått :)

Skrevet

jeg ser ikke noe, så jeg får heller ikke gjort stort.. får ta en helaften med mannen en dag.. hi hi...

jeg synes ikke det er så pent med bush på bikini linjen i allefall, særlig ikke i svømmehallen.. he he.. så en gang en jente med 5 cm dott på hver side av badedrakten... det var ikke pent...

men akkurat om jeg kommer til og ta alt før fødsel eller ikke kommer ann på om jeg husker det eller ikke... synes og huske fra første fødselen at jeg hadde masse hår og synes det var noe gris med renselesen etterpå... men hadde sting så turte ikke barbere etterpå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...