Puslemor * med 2 flotte barn Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Og hvilken uke er du i? Er i uke 32 og hodet er godt festet... Er ikke det litt tidlig?
selma07 og engel Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Jeg er i uke 32, og skal på kontroll 29. november. Får vite mer da. Sist kontroll så lå hun med hode ned i hvertfall.
seff Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Jeg er 33+4, og når jeg var på kontoll i går lå babyen med hodet ned, men det var ikke festet. Jeg vet ikke om det er tidlig at hodet fester seg i uke 32, men har lest at det kan være vanlig at det fester seg tidlig hos førstegangsfødende.
Puslemor * med 2 flotte barn Skrevet 21. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2006 Jeg er andregangs... Men sliter med veldig smertefulle kynnere... (tror det er det ihvertfall) vil ikke føde før termin og liker ikke helt at hodet er godt festet og disse kynnerne samtidig... aldri hatt så vonde kynnere før....
seff Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 Hmmmm...Sa JM noe i forbindelse med at hodet var festet da? Og er terminen din rimelig sikker? Hvis du har veldig mye vondt og er bekymret, ville jeg ringt føden og spurt, jeg!
Yvonnemor Skrevet 21. november 2006 #6 Skrevet 21. november 2006 Er i uke 39, og hodet er ikke festet, det skal sies at det er mitt andre barn, så vidt jeg har forstått er det vanlig at det ikke fester seg på flergangsfødende...
vårli Skrevet 21. november 2006 #7 Skrevet 21. november 2006 hodet til babyen min festet seg i uke31 ... nå er jeg i uke 38....... jeg er førstegangs
Puslemor * med 2 flotte barn Skrevet 21. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 21. november 2006 Jeg skal på en ekstra kontroll til JM om 14 dager, hun ville ikke vente en mnd som jeg egentlig skulle.... Terminen er sikker... Var på føden på lørdag og det var ikke noe åpning eller noe... Men får de vondtene hver eneste dag og vet liksom ikke hvor ofte jeg skal ringe eller...
babyloveyou Skrevet 21. november 2006 #9 Skrevet 21. november 2006 Første gang festet hode seg to mnd før termin. hun kom 9 dager før.. Nå vet jeg ikke.. det er jo så lite kontroll om dagen, men er spent på hvordan det er på neste kontroll. er i uke 33
seff Skrevet 21. november 2006 #10 Skrevet 21. november 2006 Uff, det er ikke lett å vite hva man skal gjøre :-( Vet bare at venninna mi hadde utrolig masse kynnere i lange tider med andremann, var kjempeplaget, men hun fødte ikke tidlig eller noe, ble bare veldig sliten av det. Jeg personlig hadde sikkert tatt en tlf til føden igjen om en liten stund, før du skal til JM..Ikke for at det er noe galt, men for å føle meg trygg .Men det er fordi legen (gynekolog) min sier at vi gravide er ALT for beskjedne, og heller går og engster oss. Hun selv "fløy ned dørene" på føden når hun var gravid..hehe..
Love2bemom Skrevet 22. november 2006 #11 Skrevet 22. november 2006 Var hos JM for ei uke sia, og da var hodet godt festa:) Tror det er litt tidlig,men ikke unormalt. Var da i uke 32. Og er førstegangs. Ikks skulle det bety at det ble tidligere fødsel heller... Men synes det er godt å vite at æ ikke treng å bekymre mæ for setefødsel ol...for æ har litt angst for detta fra før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå