Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #1 Del Skrevet 21. november 2006 . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 21. november 2006 #2 Del Skrevet 21. november 2006 kjempefint! Står på lista mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #3 Del Skrevet 21. november 2006 Synes egentlig ikke det var så veldig fint! Klarer ikke å se for meg en liten skjønn jente med det navnet, heller en gammel dame på 90 år! Men smaken er som baken og den er delt og bra er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #4 Del Skrevet 21. november 2006 Kjenner ei lita jente jeg som heter Magni med i og ikke y søtt synes jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 22. november 2006 #5 Del Skrevet 22. november 2006 Uff, nei!... sorry, men det er heller "lite pent"! Synes det ligger i samme sjanger som Olga, Inga, Dagny eller Aud... -Som etter min egen smak er veldig "uheldige" navn alle sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #6 Del Skrevet 22. november 2006 Uff!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #7 Del Skrevet 22. november 2006 Fint, men enda bedre med Magni synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godiva med 3 gull Skrevet 22. november 2006 #8 Del Skrevet 22. november 2006 veldig huff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #9 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg syns det er et kjempefint navn! Kjenner også (en voksen dame) som heter Magni, og ville selv skrevet det sånn. Ellers syns jeg små barn godt kan hete Inga og Dagny og sånn Kjempefine rotnorske navn med `attitude` Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #10 Del Skrevet 22. november 2006 Oj, jeg ser for meg en stor, eldre dame som liker å gå på basar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #11 Del Skrevet 22. november 2006 Søtt og fint, men liker Magni bedre. Og at noen forbinder det med gamle damer skal du ikke bry deg om, du er bare forut for din tid! Det er ikke lenge siden navn som Mathea, Anna, Selma osv. føltes like gamle som trollet i berget det blå! Snart er Dagny, Inga og Olga duggfriske små babyer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. november 2006 #12 Del Skrevet 23. november 2006 Litt gammeldags, men utrolig kult... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Valentina-Mateo&Lucia~Mamma Skrevet 23. november 2006 #13 Del Skrevet 23. november 2006 litt gammeldags ja,men søtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #14 Del Skrevet 23. november 2006 Skriv det med -i, i tilfelle :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 24. november 2006 #15 Del Skrevet 24. november 2006 Akkurat på det navnet likker jeg stavemåten Magni best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. november 2006 #16 Del Skrevet 26. november 2006 Synes Magni er finere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2006 #17 Del Skrevet 2. desember 2006 Veldig enig i at Magni er finest, vet om ei på ca 20 som heter det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marolla Skrevet 3. desember 2006 #18 Del Skrevet 3. desember 2006 For meg blir det for gammelt og umoderne. Kommer i samme klasse som Borghild og Erna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #19 Del Skrevet 3. desember 2006 hahaaaaa;);) ja nå lo jeg godt!! helt enig med deg over-en gammel dame som liker å gå på basar,gjerne en sånn "kose-tyte-nysjerrig" dame,med hårruller og strikk i veska.... jaja,fikk meg en god latter der iallefall;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #20 Del Skrevet 3. desember 2006 Fysjom! Sånn gammel-bonde-kjærring-navn! På lik linje med Olga, Alfhild, Inga, Rigmor eller Bjørg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Alvin Skrevet 3. desember 2006 #21 Del Skrevet 3. desember 2006 Fint, men ville absoulutt skrevet det Magni, altså med i til slutt. Mye finere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #22 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg synes ikke det er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kass Skrevet 4. desember 2006 #23 Del Skrevet 4. desember 2006 kjempefint! men enig med de fleste andre her, magni er finere.. vet om ei på ca 35, het magni, likte det ikke og skifta navn til tara. magni er mye finere!!! var nok bare litt for tidlig for henne, men nå erdet helt riktig igjen tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå