Gå til innhold

Hurraaaaaa.....gravid igjen=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er 12mnd.og i dag testet jeg positivt på gravidtest.Første gang vi prøvde etter fødselen,og full klaff med en gang=)Kjempeglad,men også veeeeldig nervøs og spent.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy faan så heldig dere er.

Prøverør vi.

Sukk.

Skrevet

Grattis. Vi er også prøvere på nr. 2. Jenta her er 14 mnd. så vi håper det klaffer snart. Vil ha ca 2 år mellom dem :)

Lykke til!

Skrevet

gratulerer :):):):):):):)::):)::):):)::):))::)):):):):):):):):)):):):):):):):):):): (:(:(:(:(::(:(:(:(:(:(:(:(:(:(::(:(::D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D

Skrevet

grattis..:)

har ei på 15 mnd.. (i dag faktisk) og er straks 5mnd på vei med nr 2..:)

snuppa blir 20 mnd på termin dato faktisk..:) gleder oss masse

Skrevet

Jøss. Superfruktbar du da:)

Grattis :)

Skrevet

Gratulerer så mye!

Har en gutt på 20mnd, og ei lita tulle på 6uker, så her er det også tett! Kan fortelle at det er meeeget slitsomt i starten, men regner med at det er verdt det når de blir litt eldre, og får mere glede av hverandre ;)

Skrevet

16mnd mellom mine to første. Det er litt tøft det første året ,men herligheten sååå kjekt det er!!!! De gikk alltid for å være tvillinger!!!

De er sååå glede i hverender og litt anhengig av hverandre..hehe

Gled dere derer sååå kjkkt

Skrevet

Glemte meg ut..hehe GRATULERER SÅ MASSE TIL DEG OG DIN MANN

Skrevet

Gratulerer så masse!

Vesla her i huset er et år, og vi venter nr 2 i mai. Blir 18 mnd i mellom våre.

Skrevet

oi, gratulere så myyyye med den lille spiren!!

lykke til med sv.skapet... ;o)

Skrevet

gratulere så masse. er selv gravid fulgått 7 uker nå men er drit nervøs..lykke til i svangerskapet=O)

Skrevet

Gratulerer så masse :)

Supert at jeg fant et slikt innlegg nå. Jeg har en datter som blir 2 år i januar, så her er det slutt på pilla på nyttårsafta :)

Skrevet

Gratulerer :D

Har også en gutt på 12 mnd, og er veldig klar for neste nå. Håper det ikke tar altfor lang tid.

Skrevet

Gratulerer så mye med spiren i magen! :-D

Her er det 17 1/2 mnd mellom mine, minstemann er 3 mnd nå. Veeeldig gøy og kos men også aktivt! Går i ett, hehe:-)

Skrevet

Gratulerer...

Jeg er også gravid...Termin 9.mars

Det blir da 17 1/2 mnd mellom mine også:)

Gleder meg men tror nok det blir slitsomt også. Heldigvis går eldstemann i barnehagen når baby kommer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...