Benni-min Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 har kjent i munnen og det er ingen tegn til tenner. Snakket med en venninne av meg som har 3 barn. Hun sa det kunne være vondt i halsen. Det var typisk tegn. Min gutt har ikke noe feber, og er blid og glad på dagen, men nå i kveld har han vært urolig. Så surkler det i halsen hans, men det har det gjort hele tiden synes jeg. Hvis det er halsen, burde vi merket noe mer på han? Eller er det bare normalt å sikle nå.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Jenta mi har siklet siden dag en hun!!! Er 6 mnd nå og sikler ennå, men ingen tegn til tenner.
mjk Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Min gutt er også snart 4 mnd og sikler som bare det. har ofte masse spytt i munnen...vet ikke hvorfor.
Benni-min Skrevet 21. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2006 smører dere noe på haken da? Min gutt begynner å bli rødprikkete der.
-carina- Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 Mener å ha hørt at neste alle babyer starter å sikle sånn rundt 3-4 måneder, jeg... Har jo ellers hørt at de sikler ekstra masse når det er tenner på vei. Karsten ble 4 mnd i går, her sikles det i massevis!!
newdawn Skrevet 21. november 2006 #6 Skrevet 21. november 2006 Jenta mi er nesten fire mnd, og sikler som besatt.Må skifte smekke flere ganger om dagen. Den beste smekka er den fra nøstebarn, bomullsmekkene blir jo gjennomvåte med en gang. Men er vel vanlig tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå