Jerry 82 Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Lurer på hvordan en skal gjøre det når en begynner med grøt? Hvis gutten får 6 flasker i døgnet, og en skal begynne med grøt pga at han er mett så kort tid når han får melk, når skal man gi melk? Gir vann til grøten, syns det er en god vane, men er dette et "bra nok" måltid i seg selv? eller må de ha melkesup etterpå? å da kan de vel ikke trykke i seg en full flaske? her blir det gjerne en times opphold etter grøten morgen og kveld før han får flaska si. Det hadde kanskje vært greit å kunne gjort fra seg måltidet, og vente et par timer til neste? her er det mating annenhver time, tenkte det ble bedre med grøt, men det resulterer jo i at han spiser mye mer! Gutten er 5 mnd, og vi sliter med å finne rutine med matingen på dagtid.. legging på kvelden, nattmåltid, og morgenen har det vært rutine på lenge, men på dagtid blir det bare tull. Med soving også. Tar imot mange tips! og deres erfaringer
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 her er det ca sånn 8.00 våkner får litt pupp 9.00 står opp får da 1porsjon grøt pluss 65ml mme ca12.00pupp 13tida sover litt (20min-1time) 14.00mme135ml 15.tida sover noen ganger litt (20-40min) ca16.00pupp 17.00 135ml mme og litt fruktmos eller grønnsakpure får pupp i 2tida og 5tida
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 glemte å si at pupp bare er som en tørste drikk og kos her. vil ikke ha mer enn 2min og da gulper han opp det meste... men om natta blir det litt mer... nå veit jeg ikke hvor lang dagen er for gutten din men 4-5måtltider er vel vanlig tror jeg.. så kan du helelr gi litt vann i mellom hvis han virker tørst?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå