Gå til innhold

hei vennen...ELASTICA..vil du ta en titt innom meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei vennen:)

nå er det lenge siden jeg har slrevet med deg assa..alt bra med deg eller?

her er alt bra,,men jeg tenker mye om dagen da..lurer på når jeg blir gravid eller om jeg kansje er gravid?

jeg fikk posetiv el test den 10 og 11 november og skal ha mensen slutten av denne uken..

jeg lurer på om du kan ta en titt på meg om hva du får opp i kveld..si alt som dukker opp..

jeg er født 08.04.84... stoor klem fra meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei vennen:-)

Går bra med meg , men sinnsykt mye jobbing for tiden og svært lit fritid hehe -føler døgnet har for få timer altså...

Selv om du tenker mye om dagen, får jeg liksom inn en litt annen "ro" over deg enn det jeg gjorde sist...

Får opp at du liksom har funnet litt ut av ting og på en måte har en plan fremover. Kanskje dette ikke høres rett ut for deg ? men fikk deg opp som mye mer stresset og utilpass sist jeg så på deg..

Får faktisk inn at du kan ha lykkes med å bli gravid no jeg vennen og for meg ser det ut som en liten jente..

Håper virkelig at du snart kommer innpå her med gode nyheter!!!

Klem fra meg xxxxx

Skrevet

hei:)

jeg føler også at det bare er jobb,,jobb og atter jobb,,blir sliten av det jeg,men det går bra.

det stemmer som du skriver at jeg er roligere om dagen,tror i alle fall det da:)

jeg tenker jo hele tiden på dette med barn,men jeg får lisom ikke gjort så mye med det..jeg får bare hatt sex rundt el og håpe på det beste.

jeg tok el test nå for første gabg forige helg..altså den 10 og 11 nov fikk jeg posetiv eggløsningtest,,så da hadde jeg sikkert el på søndag,mandag..ikke helt sikker.

i de siste mnd har jeg hatt litt forskjellig syklus,alt fra 28-33 dager,,så derfor vet jeg ikke helt sikker når jeg kan teste.

men jeg skal ha mensen mot slutten av denne uken.

hva får du opp rundt meg siden du får frem at det kan ha lykkes?

ååå jeg håper det blir ei lita jente,blir glad uansett da,,men blir det jente skal hun hete Angelica:)

bare si i fra om det dukker opp noe mere på meg:)

stor klem

Skrevet

dytter jeg vennen:)

stor klem

Skrevet

dytter igjen jeg:)

har foresten endel små bobbler som kommer og går i magen..

Skrevet

Spennende dette altså..

Fikk liksom en følelse av at du kan være gravid + at jeg fikk opp fruktbrhetskort på deg i tarot kortene.

Fikk inn jente på deg med en gang:-)

Krysser fingrene for deg min kjære!!!!!

Skrevet

ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå nååååååååååååååå hååååååååååååååper jeg at du har rett...skal sende deg svar jeg:)

kansje du blir "tante"Elastica snart:) he..he da blir jeg så glad..og jeg som ønsker meg sånn ei jente:)

Skrevet

JA - Jeg vil gjerne bli tante Elastica jeg , hehe...

Du er nå bra søt du da!!

Får du inn noe på meg for tiden?

Skrevet

hmmmm la meg se,,,,jeg har ikke vært her på lenge og heller ikke tenkt så mye spå opplegg,så jeg kan ta feil da

får inn noe med selskap,feiring eller noe? enten i helga eller litt fremover et par uker..hmmm

Skrevet

Jepp!! Min kjære mor er 60 i helgen og skal feire det på lørd.:-)

Skrevet

ja det var det jeg fikk inn,,for jeg fikk inn noe med litt eldre folk..he..he

håper dere får en fin feiring da:)

har dere innvistert i noe i den siste tiden?

Skrevet

Må bare spørre deg om en ting til..

Hvor mange barn får du opp på meg tot. (har 4)

Tror ikke sansynligheten for flere er så stor, men klarer ikke å slippe tanken -skjønner...?

Skrevet

Nei- ikke annet enn lotto og mye hardt arbeid ..hehe

Skrevet

får opp en gutt til jeg..får opp høsten 2007...så lykke til:)

Skrevet

Spennende! Håper du får rett i det:-)

Ja blir kos i helgen !!! Dersom du får rett og jeg blir gravid, ser du noe om formen..`?

Skrevet

får opp rygg og bekken jeg..litt kvelme,men det gir seg raskt...får opp at du kommer til å få dilla på noe,men vety ikke hva..

Skrevet

Ja rygg og bekken kan stemme og jeg er heldig om jeg bare slipper med litt kvalme.

Håper hvertfall at du er tilbake her med gode nyheter snart!!

Husker både bobler og masse luft i magen fra når jeg var gravid ....

Jeg håper virkelig at jeg har rett denne gangen!!

Skrevet

åååå det håper jeg også...titter innom snart jeg,,så da får du rooope på meg:)

natta klem:)

Skrevet

Nattalkem og ta vare på deg sjøl :-)

Skal rope jeg!!

XXX

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...